Трамвай крізь оазу запустять у Саудівській Аравії — найдовшу безконтактну лінію у світі
Трамвайний маршрут пролягатиме крізь п’ять історичних і археологічних пам’яток.
Трамвайний маршрут пролягатиме крізь п’ять історичних і археологічних пам’яток.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23573 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Саудівській Аравії побудують трамвайну колію крізь оазу Аль-Ула. Французький виробник Alstom підписав контракт на понад 500 мільйонів євро.
Маршрут завдовжки 22,4 кілометра стане найдовшою у світі трамвайною лінією без контактної мережі. Нею курсуватимуть акумуляторні трамваї Citadis B, виготовлені на заводі в Ла-Рошелі у Франції.
Трамвайний маршрут налічуватиме 17 зупинок, сполучаючи аеропорт Аль-Ули з п’ятьма історичними локаціями. Серед них — об’єкт всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, археологічний комплекс Хегра з гробницями, висіченими у скелях; старе місто Аль-Ула; археологічний майданчик у Дедані; Джабаль-Ікма, яку завдяки численних петрогліфам називають бібліотекою просто неба; «Набатейський горизонт» із поселенням у скелях.
Трамвайне сполучення — це лише одна зі складових амбітного проєкту зі створення туристичного центру серед Аравійської пустелі. За генпланом проєкту планується 46 кілометрів трамвайної колії. Зараз в оазі вже стоїть концертний зал «Мерайя» — повністю дзеркальна будівля, спроєктована Жаном Нувелем, тут проводять щорічний музичний фестиваль.
Автори концепції стверджують, що пустеля та археологічні пам’ятки потребують захисту, тож проєкт буде максимально екологічним і сталим, однак невідомо, як це узгоджується з масштабами запланованого будівництва готелів, музеїв і галерей.
Alstom співпрацює з Саудівською Аравією понад 70 років: зокрема, французька компанія барала участь у будівництві швидкісної залізниці між Меккою та Мединою.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті