Чого бракує київським скляним зупинкам та для чого вони потрібні?
У Київпастрансі розповіли, що підприємство щороку укладає страхувальний договір на оновлення павільйонів.
У Київпастрансі розповіли, що підприємство щороку укладає страхувальний договір на оновлення павільйонів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Нещодавно Київпастранс провів тендер на закупівлю 30 скляних зупинок громадського транспорту. Перемогла компанія з пропозицією у вісім мільйонів гривень. ГО «Пасажири Києва» оцінили доцільність такої закупівлі.
В організації зазначають, що в конструкції скляних павільйонів використовують гартоване скло, яке в разі руйнування розсипається на негострі частинки. Це підтверджує досвід експлуатації таких зупинок. Скляні павільйони є звичною практикою не лише в українських, а й у європейських містах. Подібні зупинки Київпастранс закуповує принаймні з 2017 року, а остання закупівля відбулась у 2019 році.
Використання прозорого матеріалу зручне для пасажирів, адже дозволяє легко побачити транспорт, що підʼїжджає. Для даху використають тоноване скло: «Пасажири» радять збільшити відсоток тонування, а також додати затемнення для бічних стінок, щоб забезпечити захист від сонця не лише згори.
Організацію турбує відсутність конкуренції, адже в торгах взяв участь лише один учасник, хоча скарг від можливих учасників не було. Також не вдалось знайти кошториси аналогічних зупинок, тому перевірити ціни немає можливості. Проблемою залишається також припинення руху громадського транспорту під час повітряної тривоги: часто пасажири залишаються чекати відбою на зупинках, які зовсім не захищають від небезпеки.
У Київпастрансі розповіли, що договір є «страхувальним» і потрібен для того, щоб зарезервувати можливість встановити зупинки у випадку запуску нових маршрутів чи пошкодження наявних павільйонів, повідомляє Вечірній Київ. Тобто зупинки виготовлятимуть лише за потреби. Такий договір підприємство укладає щороку, а після завершення терміну він анулюється автоматично.
У підприємстві додали, що скло є базовим матеріалом для всіх нових зупинок в Києві та інших українських та європейських містах, а прозорість матеріалу покращує оглядовість пасажирів.
Нагадаємо, MAKHNO Studio показали концепт зупинки-сховища, яку можна надрукувати на 3D-принтері.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті