В Україні запустили чат-бот, у якому можна поскаржитись на зачинене укриття
За перший день роботи у чат-бот надійшло вже понад 100 звернень.
За перший день роботи у чат-бот надійшло вже понад 100 звернень.
В Україні запустили чат-бот, куди можна надіслати скаргу щодо недопуску в укриття або зачинених сховищ, повідомив заступник міністра з питань стратегічних галузей промисловості Тимур Ткаченко.
Відтепер у випадку виникнення подібної ситуації, можна надіслати скаргу у чат-бот – протягом хвилини заступнику міністра прийде сповіщення про звернення, яке він розгляне особисто. Ткаченко додав, що всі скарги будуть скеровувати до відповідальних на місцях.
Станом на ранок восьмого січня чат-бот вже встановили дві тисячі користувачів – вже звечора сьомого січня, коли чат-бот розпочав роботу, у Міністерстві почали отримувати скарги. Під час ранкової ракетної загрози було отримано близько 100 звернень щодо зачинених або відсутніх укриттів – найбільше їх було у Києві. У деяких випадках проблему одразу вирішувала поліція.
Заступник міністра просить під час створення звернення залишати свій контактний номер телефону для зворотного звʼязку. А також закликає додавати фотофіксацію порушень, адже вже були випадки, коли повідомляли про закриті укриття, які насправді були відкритими.
Нагадаємо, «Хмарочос» розповів про стан укриттів Києва – у січні 2022 року у місті налічувалось близько 500 підготовлених бомбосховищ, проте насправді велика їх кількість не були відповідно обладнаними, а деякі взагалі виявились зачиненими. Запропонована КМДА мапа укриттів створює ілюзію безпеки, проте досі не завжди може гарантувати їх доступність під час повітряної тривоги.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті