Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Alexandru Bogdan / Unsplash

Від початку цього року водії електромобілів і електромотоциклів не зможуть користуватися правом на безкоштовне паркування у столиці Данії, повідомляє TheMayor.EU.

Таким чином місто намагатиметься поповнити бюджет за рахунок оплати за паркування. Такий самий крок вже зробив муніципалітет Фредеріксберга, міста-супутника Копенгагена, минулої осені.

Водіїв транспортних засобів з нульовими викидами звільнили від оплати паркування у 2020 році, щоб стимулювати перехід від двигунів внутрішнього згорання. Також на електромобілі не поширювалися обмеження на тривалість паркування.

Також у Копенгагені діють зони, куди заборонено заїжджати автомобілям, які забруднюють вихлопами довкілля. Загалом місто сподівається, що до 2030 року таких не залишиться взагалі.

Раніше ми писали про те, як норвезька політика заохочення електромобілів призводить до зменшення користування громадським транспортом і велосипедами.

Зауважимо, що електромобіль є далеко не найекологічнішим видом транспорту. Дані за 2021 рік показують, що хоча він майже не продукує прямого забруднення під час їзди, виробництво й утримання мають чималий вуглецевий слід.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button