Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Девʼятого січня відбулася зустріч робочої групи «Київська майстерня міста», створеної Департаментом транспортної інфраструктури, на якій обговорили кілька важливих інфраструктурних проєктів.

Серед учасників були – голова ГО «Пасажири Києва» Олександр Рак та представники Ради з адвокації U-Cycle Влад Панченко та Юрій Степаненко.

Організація дорожнього руху на вулиці Мечникова

Фото: Вікіпедія

Під час зустрічі обговорили нову комплексну схему організації дорожнього руху (ОДР) на вул. Мечникова, що в Печерському районі. Її реалізацію планують розпочати навесні, вона передбачає облаштування велосмуг, смуг для громадського транспорту (ГТ) та впорядкування парковки.

Навантаження на вулицю збільшилось унаслідок перекриття урядового кварталу, проте, на думку присутніх, впровадження смуг ГТ тут не є необхідним з огляду на низьку інтенсивність руху – лише сім одиниць транспорту у годину пік. Також зазначили, що велосмуги, які планують облаштувати з парного боку вулиці, прилягають до парковки, а це є загрозою для безпеки велосипедистів, тому рішення не ідеальне.

З позитивного активісти відзначили створення наземних переходів біля станції метро «Кловська», які, можливо, будуть регульованими. Наразі в обговоренні нової схеми ОДР вирішили зробити паузу та згодом знову провести обговорення.

Веломаршрут Виноградар-Куренівка-Центр

Зображення ілюстративне. Фото: КМДА

Олександр Рак запропонував створити веломаршрут Виноградар-Куренівка-Центр, який пролягатиме через вулиці Автозаводську та Скляренка. Проте в рамках обговорення вирішили, що наразі облаштування якісної велоінфраструктури на цих вулицях неможливе.

Згодом домовились, що в межах ремонту шляхопроводу на вул. Новокостянтинівській облаштують там велосипедні доріжки. А також домовились розглянути можливість прямого проїзду з вул. Новокостянтинівської через вулиці Хвойки, Кузнецова і Тульчинську на Подільський узвіз для розвантаження вул. Кирилівської.

На наступному засіданні буде розглянуто пропозиції щодо облаштування велоінфраструктури на вулицях Новокостянтинівській і Костянтинівській.

Веломаршрут на Берестейському проспекті

Фото: Wikimapia

Олександр Рак запропонував облаштувати веломаршрут на Берестейському проспекті. Для цього Центру організації дорожнього руху потрібно отримати дані для проєктування і зробити ескіз веломаршруту – у деяких місцях його можна прокласти за рахунок наявного газону.

Де це можливо, веломаршрут організують в рамках зміни організації дорожнього руху, а в інших місцях — як об’єкт будівництва. 

«Київська майстерня міста» – це робоча група за участі громадськості, представників Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, а також комунальних підприємств і поліції. На зустрічах група розглядає проєкти ремонтів і реконструкцій вулиць та покращує комунікацію всередині між владними структурами.

Нагадаємо, на сайті Київської міської ради зʼявилась петиція з проханням дозволити паркування на велодоріжках у зимовий період.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button