Зустріч активістів з Дептрансом. Які проєкти можуть реалізувати?
На Мечникова хочуть реалізувати нову схему дорожнього руху.
На Мечникова хочуть реалізувати нову схему дорожнього руху.
Девʼятого січня відбулася зустріч робочої групи «Київська майстерня міста», створеної Департаментом транспортної інфраструктури, на якій обговорили кілька важливих інфраструктурних проєктів.
Серед учасників були – голова ГО «Пасажири Києва» Олександр Рак та представники Ради з адвокації U-Cycle Влад Панченко та Юрій Степаненко.
Під час зустрічі обговорили нову комплексну схему організації дорожнього руху (ОДР) на вул. Мечникова, що в Печерському районі. Її реалізацію планують розпочати навесні, вона передбачає облаштування велосмуг, смуг для громадського транспорту (ГТ) та впорядкування парковки.
Навантаження на вулицю збільшилось унаслідок перекриття урядового кварталу, проте, на думку присутніх, впровадження смуг ГТ тут не є необхідним з огляду на низьку інтенсивність руху – лише сім одиниць транспорту у годину пік. Також зазначили, що велосмуги, які планують облаштувати з парного боку вулиці, прилягають до парковки, а це є загрозою для безпеки велосипедистів, тому рішення не ідеальне.
З позитивного активісти відзначили створення наземних переходів біля станції метро «Кловська», які, можливо, будуть регульованими. Наразі в обговоренні нової схеми ОДР вирішили зробити паузу та згодом знову провести обговорення.
Олександр Рак запропонував створити веломаршрут Виноградар-Куренівка-Центр, який пролягатиме через вулиці Автозаводську та Скляренка. Проте в рамках обговорення вирішили, що наразі облаштування якісної велоінфраструктури на цих вулицях неможливе.
Згодом домовились, що в межах ремонту шляхопроводу на вул. Новокостянтинівській облаштують там велосипедні доріжки. А також домовились розглянути можливість прямого проїзду з вул. Новокостянтинівської через вулиці Хвойки, Кузнецова і Тульчинську на Подільський узвіз для розвантаження вул. Кирилівської.
На наступному засіданні буде розглянуто пропозиції щодо облаштування велоінфраструктури на вулицях Новокостянтинівській і Костянтинівській.
Олександр Рак запропонував облаштувати веломаршрут на Берестейському проспекті. Для цього Центру організації дорожнього руху потрібно отримати дані для проєктування і зробити ескіз веломаршруту – у деяких місцях його можна прокласти за рахунок наявного газону.
Де це можливо, веломаршрут організують в рамках зміни організації дорожнього руху, а в інших місцях — як об’єкт будівництва.
«Київська майстерня міста» – це робоча група за участі громадськості, представників Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, а також комунальних підприємств і поліції. На зустрічах група розглядає проєкти ремонтів і реконструкцій вулиць та покращує комунікацію всередині між владними структурами.
Нагадаємо, на сайті Київської міської ради зʼявилась петиція з проханням дозволити паркування на велодоріжках у зимовий період.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті