Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: IndeX148, alltransua.com

У 2023 році Україна лише на 2% наблизилась до виконання своїх євроінтеграційних зобов’язань у галузі транспорту, повідомляє громадська організація Vision Zero.

Такі дані містяться на урядовому сайті Пульс угоди, який інформує про показники впровадження Угоди про асоціацію з Євросозом.

Комітет Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури не досягнув за рік взагалі жодного прогресу, залишаючись на позначці 19%.

Зокрема, комітет так і не розглянув пакет із п’яти законів (5149, 5150, 5151, 5152, 5185), зареєстрований ще три роки тому. Він має на меті запровадити стандарти Євросоюзу щодо співпраці з перевізниками — операторами громадського транспорту. Українські міста неодноразово прохали Раду прийняти цей пакет. Зокрема, на Форумі мобільності у Львові близько 100 представників міст і сіл підписали відповідне звернення.

«Якість та надійність послуг громадського транспорту постійно та стрімко знижується. Найбільше від цього страждають малі громади, особливо в сільській місцевості, де автобусні перевезення повністю припиняються через збитковість та відсутність юридичної можливості їхнього дофінансування», — зауважує Віктор Загреба, голова правління ГО Vision Zero.

«Ці проблеми, які відчуває більшість населення України, напевно, невідомі членам транспортного комітету ВРУ, які пересуваються містами й країною лише на автомобілях», — додає він.

Україна ратифікувала Угоду про асоціацію з Європейським Союзом у вересні 2014 року. Набуття статусу кандидата на вступ до ЄС не скасовує необхідність виконання зобов’язань, визначених в Угоді про асоціацію. Навпаки, на додачу до цих зобов’язань, парламент і уряд повинні будуть розробити й схвалити багато додаткових документів, зокрема й у галузі транспорту

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button