За рік прогрес України у транспортній євроінтеграції склав лише 2%
Зокрема, Раду просять запровадити стандарти Євросоюзу щодо співпраці з перевізниками.
Зокрема, Раду просять запровадити стандарти Євросоюзу щодо співпраці з перевізниками.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У 2023 році Україна лише на 2% наблизилась до виконання своїх євроінтеграційних зобов’язань у галузі транспорту, повідомляє громадська організація Vision Zero.
Такі дані містяться на урядовому сайті Пульс угоди, який інформує про показники впровадження Угоди про асоціацію з Євросозом.
Комітет Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури не досягнув за рік взагалі жодного прогресу, залишаючись на позначці 19%.
Зокрема, комітет так і не розглянув пакет із п’яти законів (5149, 5150, 5151, 5152, 5185), зареєстрований ще три роки тому. Він має на меті запровадити стандарти Євросоюзу щодо співпраці з перевізниками — операторами громадського транспорту. Українські міста неодноразово прохали Раду прийняти цей пакет. Зокрема, на Форумі мобільності у Львові близько 100 представників міст і сіл підписали відповідне звернення.
«Якість та надійність послуг громадського транспорту постійно та стрімко знижується. Найбільше від цього страждають малі громади, особливо в сільській місцевості, де автобусні перевезення повністю припиняються через збитковість та відсутність юридичної можливості їхнього дофінансування», — зауважує Віктор Загреба, голова правління ГО Vision Zero.
«Ці проблеми, які відчуває більшість населення України, напевно, невідомі членам транспортного комітету ВРУ, які пересуваються містами й країною лише на автомобілях», — додає він.
Україна ратифікувала Угоду про асоціацію з Європейським Союзом у вересні 2014 року. Набуття статусу кандидата на вступ до ЄС не скасовує необхідність виконання зобов’язань, визначених в Угоді про асоціацію. Навпаки, на додачу до цих зобов’язань, парламент і уряд повинні будуть розробити й схвалити багато додаткових документів, зокрема й у галузі транспорту
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті