Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: IndeX148, alltransua.com

У 2023 році Україна лише на 2% наблизилась до виконання своїх євроінтеграційних зобов’язань у галузі транспорту, повідомляє громадська організація Vision Zero.

Такі дані містяться на урядовому сайті Пульс угоди, який інформує про показники впровадження Угоди про асоціацію з Євросозом.

Комітет Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури не досягнув за рік взагалі жодного прогресу, залишаючись на позначці 19%.

Зокрема, комітет так і не розглянув пакет із п’яти законів (5149, 5150, 5151, 5152, 5185), зареєстрований ще три роки тому. Він має на меті запровадити стандарти Євросоюзу щодо співпраці з перевізниками — операторами громадського транспорту. Українські міста неодноразово прохали Раду прийняти цей пакет. Зокрема, на Форумі мобільності у Львові близько 100 представників міст і сіл підписали відповідне звернення.

«Якість та надійність послуг громадського транспорту постійно та стрімко знижується. Найбільше від цього страждають малі громади, особливо в сільській місцевості, де автобусні перевезення повністю припиняються через збитковість та відсутність юридичної можливості їхнього дофінансування», — зауважує Віктор Загреба, голова правління ГО Vision Zero.

«Ці проблеми, які відчуває більшість населення України, напевно, невідомі членам транспортного комітету ВРУ, які пересуваються містами й країною лише на автомобілях», — додає він.

Україна ратифікувала Угоду про асоціацію з Європейським Союзом у вересні 2014 року. Набуття статусу кандидата на вступ до ЄС не скасовує необхідність виконання зобов’язань, визначених в Угоді про асоціацію. Навпаки, на додачу до цих зобов’язань, парламент і уряд повинні будуть розробити й схвалити багато додаткових документів, зокрема й у галузі транспорту

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button