Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Євгенія Височина / Unsplash

Закриття частини синьої гілки київського метро загалом збільшило навантаження на громадський транспорт, але переважно у районах, де метро працює.

Такого висновку дійшла ГО «Пасажири Києва», отримавши від КМДА відповідь на запит щодо пасажиропотоку до та після закриття метро між «Либідською» та «Деміївською».

Так, завантаженість у районах, де метро не закривали, зросла на 6,2% — через зменшення випуску на постійних наземних маршрутах. Рухомий склад перерозподілили на користь постраждалого Голосіївського району.

Навантаження на постійні маршрути з Теремків збільшилося на 22,6%, але відносно всього міста завантаженість все одно залишається меншою на 6,7%, попри проблеми з метро.

Наприкінці листопада, до закриття метро, пасажиропотік на всьому київському транспорті, крім теремківських автобусу №38 та тролейбусів №12 і №43, складав у середньому 1056 пасажирів за добу на одиницю рухомого складу. На теремківських маршрутах — 665 пасажирів.

Після закриття метро завантаженість всього транспорту, окрім теремківських автобусах №2м, №38, №60 та тролейбусах №12, №43, №43к, зросла до 1121 пасажира. На теремківських маршрутах — до 815 пасажирів.

Якщо рахувати окремо постійні маршрути та додаткові, то завантаженість на одиницю у автобусі №38 та тролейбусах №12 і №43 склала 1045 пасажирів, натомість в автобусах №2м, №60 та тролейбусі №43к — 763. На додаткових маршрутах завантаженість складає лише 68% порівняно з іншими районами. 

Графік: Пасажири Києва

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button