Американське місто зносить кільцеву дорогу. На її місці будують житло та зручніші для пішоходів вулиці
Будівництво кільцевої дороги завершилося у 1965 році, вона розрізала райони й ускладнила мешканцям пересування.
Будівництво кільцевої дороги завершилося у 1965 році, вона розрізала райони й ускладнила мешканцям пересування.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Американське місто Рочестер, що у штаті Нью-Йорк, зносить швидкісну магістраль — Внутрішнє кільце. На її місці будують більш дружні для пішоходів і велосипедистів вулиці та доступне житло.
Будівництво кільцевої дороги почалося у 1952 році та завершилося у 1965-му. Після Другої світової війни населення Рочестера стрімко зростало на тлі розвитку промисловості, автомобілів на вулицях більшало, й місто вирішило збудувати окружну магістраль. Під час будівництва було знесено 1,3 тисячі житлових і комерційних помешкань.
Дорога, покликана сполучити північ і схід міста з центром, водночас розрізала райони, заселені переважно меншинами, й ускладнила цим мешканцям пересування. При цьому в 1990-х та 2000-х населення Рочестера скорочувалося.
Тепер планують відновити сполучення між районами. Рочестер уже завершив проєкт із перетворення східної частини Внутрішнього кільця, а тепер береться за північну частину. На сході на місці колишньої магістралі збудували міську вулицю з пішохідним бульваром і велосипедними доріжками, додали озеленення.
«Ми ще на крок наблизилися до того, щоб відновити громади, розірвані понад півстоліття тому, і відродити центр Рочестера», — заявила комісарка з питань транспорту Марі Тереза Домінгес.
На місці колишньої магістралі з’явилися нові бізнеси. Було збудовано доповнення до Національного музею ігор The Strong, присвячений настільним і відеоіграм.
Знесення автомагістралі також звільнило площі для будівництва житла під оренду від держави або міста. Оренда більшості квартир не перевищує 60% від медіанного доходу громадян — це дорівнює приблизно 40 тисячам доларів на рік.
Трансформація північної частини кільцевої дороги, за очікуваннями мерії, матиме в чотири рази більший ефект, ніж реалізація першого етапу. Під час обговорень громада висловилася проти висотної забудови та на користь малоповерхових будинків, доступних за ціною. Радше за все, частину ділянок забудують будинками на одну сім’ю, а ближче до центру забудова ставатиме щільнішою, з більшою висотністю та змішаною за функціями.
До проєкту входить також ревіталізація набережної, там, де річка перетинається з магістраллю.
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
© Хмарочос | 2024
Америка- це не Україна,там влада дбає про населення.