Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: пресслужба КМДА

Середньодобовий пасажиропотік на синій гілці київського метро скоротився майже на 22% після закриття перегону між станціями «Деміївська» на «Либідська». Про це йдеться у відповіді метрополітену на запит видання Телеграф.

Так, до аварії в тунелі пасажиропотік на цій одній гілці становив у середньому 210 тисяч пасажирів на добу, а після — зменшився до 165 тисяч пасажирів.

Водночас на ці цифри може впливати падіння пасажиропотоку в період новорічних свят. Як свідчать щотижневі звіти метрополітену, у тиждень перед аварією все метро перевозило 685 тисяч пасажирів на добу, після аварії — 657 тисяч, а у перший тиждень нового року цей показник знизився до 428 тисяч.

Рух синьої гілки від станції «Либідська» до «Теремків» зупинили восьмого грудня через підтоплення. Від 13 грудня курсують поїзди між «Теремками» і «Деміївською», але з більшими інтервалами — 13 та 17 хвилин. Від Теремків ходять додаткові автобуси та тролейбуси.

Оскільки багато жителів Голосіївського району вимушені робити більше пересадок, а дієвої системи проїзних у Києві не передбачено, «зайві» поїздки на маршрутах 2м, 60, 43к повертаються на картку. Наприклад, якщо скористатися автобусом №2м із Теремків до Либідської, а потім доїхати у центр на метро, то одна з двох витрачених поїздок повернеться на карту. Щоб компенсація спрацювала, час у дорозі не має перевищувати дві години.

За даними ГО «Пасажири Києва», закриття частини синьої гілки збільшило навантаження на громадський транспорт, але переважно у районах, де метро працює.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button