Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Павло Авдокушин/YouTube

Частину тунелю між станціями метро «Либідська» і «Деміївська» повністю розберуть та замінять на нову, розповів інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин. Нова конструкція, ймовірно, буде монолітною та, можливо, навіть прямокутною.

Авдокушин восьмого січня побував у пошкодженій частині тунелю та розповів, що там зараз відбувається. Наразі підпірні конструкції вже змонтовані – вони простягаються на 72 метри. Сама пошкоджена ділянка має довжину 20 метрів, а критичні пошкодження простягаються на 6-8 метрів.

Фото: Павло Авдокушин/YouTube

У тунелі працюють фахівці компанії «Автострада» – Авдокушин запевняє, що, хоч компанію переважно знають за будівництвом доріг, у тунелі працюють мостовики, а вони «навчаються разом з тунельниками», тож знаються на своїй роботі.

Частину тунелю, довжиною близько 27 метрів, планують розібрати – нова конструкція, ймовірно, буде монолітною, адже вона краще витримує нестабільні ґрунти. Наразі форму тунелю ще не обрали: вона може бути як круглою, так і прямокутною – круглий будувати важче, каже Авдокушин. Також, можливо, змінять конструкцію рейок на ділянці, щоб зробити покриття більш стабільним.

Фото: Павло Авдокушин/YouTube
Фото: Павло Авдокушин/YouTube

Наразі вода продовжує потрапляти в тунель, проте її кількість не збільшується, а «ситуація стабілізована та не погіршується», каже Авдокушин. Потрапляння піску в тунель припинилось – це дуже добре, каже Павло, адже пісок в тунелі означає, що тріщини достатньо великі, щоб він міг через них просочитись. Тріщини в тунелі також не розширюються, що підтверджують спеціальні маяки – гіпсові або цементні мітки, що наносять на тріщину. Авдокушин показав мітки, встановлені девʼятого грудня, та продемонстрував, що вони цілі, а отже тріщини не розширюються.

Фото: Павло Авдокушин/YouTube

Остаточний проєкт робіт буде готовий на початку лютого, а роботи обіцяють завершити за пʼять місяців. Незабаром почнуть розривати ділянку для спорудження нового тунелю: спершу зведуть водонепроникні конструкції по обидва боки тунелю, щоб стримати ґрунт і воду, а потім почнуть осушувати пливун, який оточує тунель.

Нагадаємо, «Хмарочос» розповів, скільки пасажирів втратило метро Києва після закриття перегону на «Деміївській».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button