Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Павло Авдокушин/YouTube

Частину тунелю між станціями метро «Либідська» і «Деміївська» повністю розберуть та замінять на нову, розповів інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин. Нова конструкція, ймовірно, буде монолітною та, можливо, навіть прямокутною.

Авдокушин восьмого січня побував у пошкодженій частині тунелю та розповів, що там зараз відбувається. Наразі підпірні конструкції вже змонтовані – вони простягаються на 72 метри. Сама пошкоджена ділянка має довжину 20 метрів, а критичні пошкодження простягаються на 6-8 метрів.

Фото: Павло Авдокушин/YouTube

У тунелі працюють фахівці компанії «Автострада» – Авдокушин запевняє, що, хоч компанію переважно знають за будівництвом доріг, у тунелі працюють мостовики, а вони «навчаються разом з тунельниками», тож знаються на своїй роботі.

Частину тунелю, довжиною близько 27 метрів, планують розібрати – нова конструкція, ймовірно, буде монолітною, адже вона краще витримує нестабільні ґрунти. Наразі форму тунелю ще не обрали: вона може бути як круглою, так і прямокутною – круглий будувати важче, каже Авдокушин. Також, можливо, змінять конструкцію рейок на ділянці, щоб зробити покриття більш стабільним.

Фото: Павло Авдокушин/YouTube
Фото: Павло Авдокушин/YouTube

Наразі вода продовжує потрапляти в тунель, проте її кількість не збільшується, а «ситуація стабілізована та не погіршується», каже Авдокушин. Потрапляння піску в тунель припинилось – це дуже добре, каже Павло, адже пісок в тунелі означає, що тріщини достатньо великі, щоб він міг через них просочитись. Тріщини в тунелі також не розширюються, що підтверджують спеціальні маяки – гіпсові або цементні мітки, що наносять на тріщину. Авдокушин показав мітки, встановлені девʼятого грудня, та продемонстрував, що вони цілі, а отже тріщини не розширюються.

Фото: Павло Авдокушин/YouTube

Остаточний проєкт робіт буде готовий на початку лютого, а роботи обіцяють завершити за пʼять місяців. Незабаром почнуть розривати ділянку для спорудження нового тунелю: спершу зведуть водонепроникні конструкції по обидва боки тунелю, щоб стримати ґрунт і воду, а потім почнуть осушувати пливун, який оточує тунель.

Нагадаємо, «Хмарочос» розповів, скільки пасажирів втратило метро Києва після закриття перегону на «Деміївській».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button