Частину тунелю між «Либідською» і «Деміївською» можуть зробити монолітною – можливо, навіть прямокутною
Наразі вода продовжує потрапляти в тунель, проте її кількість не збільшується, каже інфраструктурний експерт Павло Авдокушин.
Наразі вода продовжує потрапляти в тунель, проте її кількість не збільшується, каже інфраструктурний експерт Павло Авдокушин.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Частину тунелю між станціями метро «Либідська» і «Деміївська» повністю розберуть та замінять на нову, розповів інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин. Нова конструкція, ймовірно, буде монолітною та, можливо, навіть прямокутною.
Авдокушин восьмого січня побував у пошкодженій частині тунелю та розповів, що там зараз відбувається. Наразі підпірні конструкції вже змонтовані – вони простягаються на 72 метри. Сама пошкоджена ділянка має довжину 20 метрів, а критичні пошкодження простягаються на 6-8 метрів.
У тунелі працюють фахівці компанії «Автострада» – Авдокушин запевняє, що, хоч компанію переважно знають за будівництвом доріг, у тунелі працюють мостовики, а вони «навчаються разом з тунельниками», тож знаються на своїй роботі.
Частину тунелю, довжиною близько 27 метрів, планують розібрати – нова конструкція, ймовірно, буде монолітною, адже вона краще витримує нестабільні ґрунти. Наразі форму тунелю ще не обрали: вона може бути як круглою, так і прямокутною – круглий будувати важче, каже Авдокушин. Також, можливо, змінять конструкцію рейок на ділянці, щоб зробити покриття більш стабільним.
Наразі вода продовжує потрапляти в тунель, проте її кількість не збільшується, а «ситуація стабілізована та не погіршується», каже Авдокушин. Потрапляння піску в тунель припинилось – це дуже добре, каже Павло, адже пісок в тунелі означає, що тріщини достатньо великі, щоб він міг через них просочитись. Тріщини в тунелі також не розширюються, що підтверджують спеціальні маяки – гіпсові або цементні мітки, що наносять на тріщину. Авдокушин показав мітки, встановлені девʼятого грудня, та продемонстрував, що вони цілі, а отже тріщини не розширюються.
Остаточний проєкт робіт буде готовий на початку лютого, а роботи обіцяють завершити за пʼять місяців. Незабаром почнуть розривати ділянку для спорудження нового тунелю: спершу зведуть водонепроникні конструкції по обидва боки тунелю, щоб стримати ґрунт і воду, а потім почнуть осушувати пливун, який оточує тунель.
Нагадаємо, «Хмарочос» розповів, скільки пасажирів втратило метро Києва після закриття перегону на «Деміївській».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті