Через морози в Чикаго перестали працювати електромобілі. Як ці проблеми вирішують у Скандинавії?
Батареї електромобілів швидко розряджаються, повільно заряджаються, а на зарядних станціях вишикувалися великі черги.
Батареї електромобілів швидко розряджаються, повільно заряджаються, а на зарядних станціях вишикувалися великі черги.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Через морози в Чикаго масово відмовляють батареї електромобілів: швидко розряджаються, повільно заряджаються, а на зарядних станціях вишикувалися великі черги, повідомляє New York Times.
Цього тижня температура в Чикаго сягала 10-15 градусів нижче нуля за Цельсієм, і морози триматимуться прийнаймні до кінця тижня.
27-річний водій Uber Джейвед Спенсер виїхав на своєму Chevrolet Bolt в неділю 14 січня, маючи заряду на 50 кілометрів, і батарея померла за кілька хвилин. Йому довелося викликати евакуатор до найближчої станції, але зарядка не працювала, як годиться: замість звичної однієї години електрокар заряджався п’ять.
35-річний інженер Нік Сеті знайшов свою Tesla замерзлою вранці 16 січня, коли на вулиці було мінус п’ять. Він витратив годину, намагаючись відкрити електромобіль. Зрештою йому вдалося відкрити багажник і пролізти всередину. Найближча зарядка була у восьми кілометрах. Доїхавши до неї, він виявив велику чергу. Всі 12 станцій були зайняті, машини заряджалися дуже повільно, а водії ще й сповільнювали цей процес, сидячи всередині з увімкненим обігрівом, щоб не мерзнути на морозі. У багатьох водіїв акумулятор сідав ще до того, як підходила їхня черга.
Компанія Tesla на своєму сайті радить водіям у холодну погоду підтримувати рівень заряду вище 20%, бо транспортні засоби використовують більше енергії для обігріву акумуляторів і салону.
За нормальних умов власниця нової Tesla Model 3 Джошелін Рівера може проїхати 440 кілометрів на одному 30-хвилинному заряді. Цього тижня вона прокинулася вранці й виявила, що близько третини акумулятора розрядилося просто через нічний холод.
На відміну від автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, електромобіль має дві батареї: низьковольтну і високовольтну. В особливо холодну погоду низьковольтна 12-вольтна батарея також може розрядитися. Коли це трапляється, електромобіль не може заряджатися на швидкій зарядці, доки низьковольтна батарея не буде заряджена.
За низької температури хімічні реакції в акумуляторі сповільнюються. Але й бензинові автомобілі гірше працюють під час сильних морозів.
Швеція, Ісландія, Фінляндія, Данія та Норвегія мають найвищий рівень користування електромобілями. І це далеко не теплі країни.
Норвежці вже звикли вживати заходів, зокрема попередньо прогрівають автомобіль перед поїздкою. Взимку біля зарядних станціях також вишиковуються черги, бо електрокари заряджаються повільніше, але у Норвегії почали встановлювати більше станцій, тому ця проблема не така критична. Крім того, більшість людей живуть у будинках, а не в квартирах, і майже 90% власників електромобілів мають власні зарядні станції вдома.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті