Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Кадр із репортажу NBC

Через морози в Чикаго масово відмовляють батареї електромобілів: швидко розряджаються, повільно заряджаються, а на зарядних станціях вишикувалися великі черги, повідомляє New York Times.

Цього тижня температура в Чикаго сягала 10-15 градусів нижче нуля за Цельсієм, і морози триматимуться прийнаймні до кінця тижня.

27-річний водій Uber Джейвед Спенсер виїхав на своєму Chevrolet Bolt в неділю 14 січня, маючи заряду на 50 кілометрів, і батарея померла за кілька хвилин. Йому довелося викликати евакуатор до найближчої станції, але зарядка не працювала, як годиться: замість звичної однієї години електрокар заряджався п’ять.

35-річний інженер Нік Сеті знайшов свою Tesla замерзлою вранці 16 січня, коли на вулиці було мінус п’ять. Він витратив годину, намагаючись відкрити електромобіль. Зрештою йому вдалося відкрити багажник і пролізти всередину. Найближча зарядка була у восьми кілометрах. Доїхавши до неї, він виявив велику чергу. Всі 12 станцій були зайняті, машини заряджалися дуже повільно, а водії ще й сповільнювали цей процес, сидячи всередині з увімкненим обігрівом, щоб не мерзнути на морозі. У багатьох водіїв акумулятор сідав ще до того, як підходила їхня черга.

Кадр із репортажу NBC

Компанія Tesla на своєму сайті радить водіям у холодну погоду підтримувати рівень заряду вище 20%, бо транспортні засоби використовують більше енергії для обігріву акумуляторів і салону.

За нормальних умов власниця нової Tesla Model 3 Джошелін Рівера може проїхати 440 кілометрів на одному 30-хвилинному заряді. Цього тижня вона прокинулася вранці й виявила, що близько третини акумулятора розрядилося просто через нічний холод.

На відміну від автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, електромобіль має дві батареї: низьковольтну і високовольтну. В особливо холодну погоду низьковольтна 12-вольтна батарея також може розрядитися. Коли це трапляється, електромобіль не може заряджатися на швидкій зарядці, доки низьковольтна батарея не буде заряджена.

За низької температури хімічні реакції в акумуляторі сповільнюються. Але й бензинові автомобілі гірше працюють під час сильних морозів.

Швеція, Ісландія, Фінляндія, Данія та Норвегія мають найвищий рівень користування електромобілями. І це далеко не теплі країни.

Норвежці вже звикли вживати заходів, зокрема попередньо прогрівають автомобіль перед поїздкою. Взимку біля зарядних станціях також вишиковуються черги, бо електрокари заряджаються повільніше, але у Норвегії почали встановлювати більше станцій, тому ця проблема не така критична. Крім того, більшість людей живуть у будинках, а не в квартирах, і майже 90% власників електромобілів мають власні зарядні станції вдома.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button