Дептранс повідомив попередні висновки про причини аварії в тунелі на «Деміївській»
У Дептрансі наголошують, що КП «Київський метрополітен» утримувало тунель належним чином.
У Дептрансі наголошують, що КП «Київський метрополітен» утримувало тунель належним чином.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Тунель між станціями метро «Деміївська» та «Либідська» деформувався і став протікати через помилки в проєкті та під час будівництва. Це «перші попередні» висновки експертизи, повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.
Проблемна ділянка тунелю проходить крізь водонасичені ґрунти, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.
«Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт», — зауважив Кандибор.
При цьому експертна група, як заявляє Дептранс, підтвердила, що КП «Київський метрополітен» утримувало тунель належним чином.
Керівник «Київського метрополітену» Віктор Брагінський, своєю чергою, наголосив, що станції синьої гілки «жодного дня» не були зачинені. Просто рух поїздів зупинили.
Зараз поїзди зупиняються на станції «Либідська». Між «Деміївською» та «Теремками» курсують поїзди-«човники» з великим інтервалом. Тунель між станціями «Деміївська» та «Либідська» перекрито від восьмого грудня.
Станцію «Деміївську» відкрили у 2010 році.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті