Кияни просять відкрити каси метрополітену: проблема у роботі терміналів самообслуговування
У петиції йдеться про те, що термінали самообслуговування не завжди видають решту, приймають не всі номінали та для чогось просять вказати свій номер телефону.
На сайті електронних петицій Київської міськради зареєстрували нове звернення – кияни просять відкрити каси метрополітену. Серед причин називають ненадійність терміналів самообслуговування та порушення приватності.
В початку повномасштабного російського вторгнення, проїзд у метрополітені зробили безкоштовним – так було до 16 травня того ж року. Коли проїзд знову став платним, каси метрополітену не відновили свою роботу і не працюють вже понад півтора року. Для придбання QR-квитка або поповнення транспортної картки киянам пропонують скористатись терміналом самообслуговування.
Фото: КП «Київський метрополітен»/Facebook
Тетяна Гудзь, авторка петиції, каже, що такі термінали виявились ненадійними, адже постійно виходять з ладу та дають збої в роботі. Серед причин, чому роботу кас потрібно відновити, Тетяна називає наступні:
Складність в обслуговуванні терміналів. Квиткові каси належать метрополітену, який їх і обслуговує, а термінали самообслуговування натомість належать приватній компанії. Якщо збої у роботі каси можуть ліквідувати самі працівники метро, то для виправлення несправностей у терміналах, до яких метрополітен не має доступу, потрібно чекати щонайменше кілька годин.
Проблема з оплатою. Термінали самообслуговування можуть споживати тільки окремі види банкнот та монет – зокрема вони не приймають монети номіналом 10 та 50 копійок, а також купюри 500 та 1000 гривень. Натомість у касах можна було розрахуватись будь-якими банкнотами та монетами, а також отримати решту.
Отримання решти. Термінали можуть видавати решту монетами – проте лише в межах 50 гривень. Тож, якщо людина хоче придбати лише один квиток, а в неї є тільки купюра 100 гривень, решту їй запропонують перерахувати на рахунок мобільного телефону, банківську картку (з урахуванням комісії) або придбати ще квитки.
Порушення приватності. Для купівлі квитків через термінал потрібно вводити свій номер телефону. Такий механізм подобається не всім громадянам, адже не кожен хоче ділитись своїм особистим номером, каже авторка.
Відсутність альтернативи. Наразі альтернативи терміналам самообслуговування не існує – монополії не місце у такій соціально важливій галузі як метрополітен, який до того ж є обʼєктом критичної інфраструктури. Термінали у будь-який момент можуть припинити роботу, що спричинить транспортний колапс у метро столиці.
Термінали, що початково були встановлені як додаткові засоби оплати для розвантаження кас, не можуть бути їх повноцінною заміною, підсумовує авторка.
Нагадаємо, перехід станції «Святошин» осипається після його ремонту кілька років тому.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Приложение Киев цифровой, где можно пополнить карту, или обычно через терминал пройти – автор петиции не рассматривает? Есть на что потратить деньги, уж точно не на просиживание штанов кассиров у касс
Приложение Киев цифровой, где можно пополнить карту, или обычно через терминал пройти – автор петиции не рассматривает? Есть на что потратить деньги, уж точно не на просиживание штанов кассиров у касс
Хмарочос делает статью из петиции на 522 человека?
Сильно