Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23585 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Учора ввечері, першого лютого, 15-річна дівчина загинула під колесами автомобіля, перебігаючи проспект Академіка Глушкова у Києві.

З фото, опублікованого міською прокуратурою, слідує, що зіткнення сталося на ділянці між метро «Іподром» та Льодовим стадіоном. На камерах відеофіксації видно, що дівчина намагалася перебігти восьмисмуговий проспект, і потрапила під колеса Nissan Qashquai.

У прокуратурі наголосили, що водій був тверезим, а поряд є підземний перехід. А також закликали батьків проводити роз’яснювальні розмови з дітьми.

Натомість депутатка Київради Ксенія Семенова наголошує на необхідності облаштування наземних переходів та посилення обмеження швидкості.

«У місті має бути логічне обмеження швидкості. Не 70+20+10 плюс ще скільки захочеться. В місті мабуть бути регульовані наземні переходи, — пише вона. — Всі засоби для створення безпеки на дорогах вже придумали… Кількість допустимих смертей на дорогах у Києві має бути нуль. Це називається vision zero і це те, що інші країни давно впроваджують».

Стратегія vision zero передбачає акцент на безпечній інфраструктурі, яка враховує помилки, що їх можуть припускатися учасники руху, та запобігає їм.

Проспект Глушкова — один із найнебезпечніших у Києві за концентрацією аварій з тяжкими наслідками.

В Україні все ще діє положення про «безкарні 20» — перевищення швидкості до 20 км/год не карається, — наголошує в колонці на УП Віктор Загреба, координатор кампанії «За безпечні дороги» та голова правління громадської організації Vision Zero.

Редакція Адмінкодексу 1993 року передбачала штрафи за будь-яке перевищення, при цьому вони були приблизно у вісім разів вищі, ніж зараз. Штрафи за перевищення швидкості до 20 км/год скасували у 2001 році за часів Кучми — це рішення позичили з російського законодавства. Наразі подібного положення не існує в жодній країні світу, крім Росії та України. Навіть у пострадянських країнах верхня допустима межа перевищення менша.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button