Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/Finnair

У лютому, а також у квітні та травні Finnair зважуватиме пасажирів разом із їхньою ручною поклажею перед посадкою на борт в аеропорту Гельсінкі. Це відбуватиметься біля виходів на посадку, повідомляє пресслужба фінської авіакомпанії.

Це зовсім не значить, що важких пасажирів відправлятимуть додому — так збиратимуть дані для розрахунку балансування літака. Більш того, зважування проводитимуть добровільно.

Фото: facebook.com/Finnair

Інформація буде анонімізована: не записуватимуть ані імені, ані посадкового номеру, лише вагу, вік, стать пасажира і те, яким класом він чи вона подорожує.

Навіщо це?

Для безпечного та успішного злету вага літака не має перевищувати максимально встановлену. Якщо вага самого повітряного судна, пального, екіпажу, зареєстрованого багажу тощо відомі, то вага пасажирів — це невідома змінна.

Зазвичай авіакомпанії використовують середні значення, за даними Управління цивільної авіації або Європейського агентства з авіаційної безпеки.

Останні п’ять років Finnair послуговується власними замірюваннями. Та законодавство вимагає, аби перевізник кожні п’ять років оновлював дані. Коли зважування проводили у 2016-2017 роках, як зазначає авіакомпанія, набралося чимало пасажирів, які погодилися взяти участь.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button