КМДА та Держагентство планують побудувати підводний тунель з Оболоні на Троєщину
Довжина тунелю складатиме приблизно 6,3 кілометра. Таким чином хочуть замкнути Кільцеву на півночі міста.
Довжина тунелю складатиме приблизно 6,3 кілометра. Таким чином хочуть замкнути Кільцеву на півночі міста.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
КМДА планує побудувати автомобільний тунель від Великої Кільцевої на Оболоні до Троєщини. Це підтвердили виданню ТиКиїв у Департаменті транспортної інфраструктури.
Про плани збудувати тунель під Дніпром, покликаний розвантажити мости, згадував наприкінці минулого року міський голова Віталій Кличко, відкриваючи ділянку Великої Кільцевої на Оболоні.
«Місто взяло на себе зобов’язання зробити під’їзну дорогу до тунелю під річкою Дніпро, який сполучатиме лівий і правий береги і виходитиме на Троєщину. Тунель — це проєкт Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури», — цитувала мера пресслужба.
У Дептрансі повідомили, що справді йде робота над проєктуванням такого маршруту.
Як передбачається, тунель починатиметься від новозбудованого відрізку Великої Кільцевої, пролягатиме під рікою Дніпро і виринатиме на житловому масиві Троєщина.
На лівому березі вихід із тунелю буде розділено на дві дороги — одна піде на Бровари, інша має проходити лівим берегом, щоб замкнути Кільцеву дорогу навколо Києва.
Довжина тунелю складатиме приблизно 6,3 кілометра.
У Дептрансі не змогли повідомити хоча б орієнтовну вартість, однак видання, порівнюючи вартість будівництва автомагістралей в Україні та країнах Східної Європи, а також підводних тунелей у світі, припускає, що може йтися про сотні мільйонів доларів.
Для прикладу, відкритий торік півторакілометровий тунель під річкою у польському Свіноуйсьці коштував понад 200 мільйонів євро.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті