Впливові незалежні медіа – обов'язкова складова розвинених міст. Візьміть участь у розбудові «Хмарочоса» – ставайте членом нашого читацького товариства всього від 100 грн/місяць!
На батьківщині Ferrari ввели обмеження швидкості до 30 км/год. Містяни виходять на протести
Іронія з впровадженням швидкісного ліміту полягає в тому, що Болонья розташована в регіоні, відомому заводами з виробництвуа спорткарів – Ferrari, Lamborghini та Pagani.
Дата публікації: 9.2.2024Розділ: Топ-новиниАвтор:
Вадим Куликов
Болонья стала першим італійським містом, з населенням близько 400 тисяч, де ввели обмеження швидкості до 30 км/год, повідомляє NYT.
Мер Болоньї, Маттео Лепоре, включив обмеження швидкості до своїх передвиборчих обіцянок. Його обрали в 2021 році, і зараз він виконав цей пункт передвиборчої програми. Він виступає за стале використання громадського простору, розширення мережі велосипедних доріжок, та зазначає, що історичне італійське місто не будувалося для перенасичених автомобілями доріг. Лепоре вже бачить результати обмеження швидкості – кількість ДТП знизилася на 21% впродовж двох тижнів з моменту нововведення. Також позитивні результати демонструють інші європейські міста – Брюссель, Амстердам, Більбао і Ліон, де подібні заходи діють ще з 1990-х.
Проте болонський міський голова стикнувся з гнівною реакцією автомобілістів – таксисти кажуть, що втрачають клієнтів і більше часу проводять у заторах. Місцеві жителі почали організовувати вуличні протести проти впровадження ліміту, а петиція проти цього рішення за короткий час зібрала понад 53 000 підписів з 75 000 необхідних.
Петицію зареєстрували Гвендаліна Фуріні, студентка Болонського університету, яка щоранку долає 25 кілометрів в один бік, і стурбована часом, витраченим на дорогу. «Я живу за 40 км від центру, тут громадський транспорт не завжди доступний, тому пересуваюся на авто. З поточними обмеженнями та трафіком мені потрібно півтори години, щоб дістатися до роботи; із зоною 30 км/год, можливо, знадобиться навіть дві години».
Іронія з впровадженням швидкісного ліміту полягає і в тому, що Болонья розташована в регіоні, відомому заводами з виробництвуа спорткарів – Ferrari, Lamborghini та Pagani.
Міністр транспорту Італії, Маттео Сальвіні, лідер правої партії League, назвав Болонське обмеження «безглуздим». Минулого тижня він підписав директиву, яка поставила під сумнів право Болоньї встановлювати обмеження 30 км/год, стверджуючи, що обмеження повинні встановлюватися на кожній вулиці. Експерти з права кажуть, що ця суперечка може дійти до суду. Хоча, мерія Болоньї не збирається здаватися, випустивши заяву, що її обмеження швидкості відповідають чинному національному законодавству, а також вказують на пріоритети безпеки дорожнього руху та якості життя людей у місті.
«Місто має рухатись, щоб розвиватись», – кажуть критики нововведення. «Рухатись повільно», – кажуть його прихильники, – «і цим ми заплатимо за зменшення трафіку, забруднення і шуму».
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 32 днів. За цей час ми опублікували 26955 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті