Швидкість українських трамваїв не відповідає державним нормам
З нормативною швидкістю їздять трамваї лише у двох містах: Кривому Розі та Києві.
З нормативною швидкістю їздять трамваї лише у двох містах: Кривому Розі та Києві.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 6 днів. За цей час ми опублікували 26767 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Середня швидкість трамваїв у містах України становить лише 13,5 км/год, що не відповідає державним будівельним нормам, свідчить дослідження громадської організації Vision Zero.
Швидкість трамваю має сягати 15-20 км/год, згідно з ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій».
З такою швидкістю їздять трамваї лише у двох містах: Кривому Розі (15,4 км/год), та Києві (15 км/год).
Водночас відносно високі показники цих міст автори дослідження пов’язують із тим, що Київ і Кривий Ріг мають більшу кількість трамвайних ліній на відокремленому полотні та на вулицях без інтенсивного руху автомобілів.
При цьому в аналізі не враховували лінії швидкісного трамвая, які є в тих же Києві та Кривому Розі, — цей вид транспорту віднесли до категорії LRT.
Нагадаємо, ГО «Пасажири Києва» нещодавно визначило ділянки з найповільнішими трамваями.
Найповільніші трамваї у Дружківці (11,8 км/год), Львові (12,1 км/год) та Конотопі (12,2 км/год).
Зазначають, що у Львові міська рада активно працює над покращенням трамвая, але обмеження швидкості створюють інфраструктурні проблеми та низка об’єктивних факторів, таких як рельєф, криві малого радіуса, рух у спільному потоці з автотранспортом.
Низька маршрутна швидкість є індикатором системних проблем:
ГО Vision Zero вважає, що проблеми електротранспорту мають загальнодержавний характер, а тому потребують дій на рівні держави у вигляді оновленої державної політики й механізмів фінансування.
Міським радам же дають такі рекомендації:
Команда ГО Vision Zero проаналізувала 13 із 18 наявних в Україні трамвайних мереж. Дослідження проведено на основі паспортних даних маршрутів та розкладів руху, наданих комунальними підприємствами-перевізниками.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті