Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський вручну доставляє посилку. Фото: facebook.com/ukrposhta

Укрпошта починає перехід на повністю автоматизоване сортування посилок і вже зараз відкриває термінал «Київ Правий», заявив гендиректор Ігор Смілянський.

Київський термінал на правому березі вже пропрацював у тестовому режимі два місяці. Він може обробляти 400 тисяч посилок за добу, п’ять посилок за секунду.

Далі збираються відкрити термінал «Київ Лівий», потім — сортувальні термінали у Львові, Дніпрі, Харкові, Хмельницькому, Одесі: загалом понад 20 терміналів. Їх облаштовують за власні кошти Укрпошти і вони працюватимуть на обладнанні від українських виробників.

Запуск першої автоматизованої сортувальної лінії у квітні 2023 року. Фото: facebook.com/ukrposhta

За словами Смілянського, термінали з автоматизованим сортуванням запустять уже за три-чотири місяці.

Після повної автоматизації Укрпошта сподівається доставляти посилки на наступний день у будь-яке місто України. Пришвидшення доставки обіцяють вже зараз, при цьому тарифи залишаться старими.

«Одна річ, за яку нас критикували навіть наші найвідданіші клієнти, — це якість та швидкість доставки посилок», — зауважив Смілянський.

Це, власне, головна функція пошти. Останнім часом сторінка Укрпошти у фейсбуку заповнена масовими скаргами на посилки, що застрягли на сортувальних терміналах. Дехто чекає тижнями, а то й місяцями.

Такі труднощі в Укрпошти виникають не вперше. Торік під час чергової масової затримки посилок працівники лише відповідали, що «у зв’язку зі збільшенням кількості відправлень наразі присутні тимчасові затримки в обробці відправлень на сортувальних центрах».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button