В Україні вперше модернізували дизель-поїзд (фото)
Раніше на власних потужностях Укрзалізниця оновлювала лише приміські електрички.
Раніше на власних потужностях Укрзалізниця оновлювала лише приміські електрички.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Уперше за часів незалежності Укрзалізниця модернізувала на власних потужностях дизель-поїзд, повідомляє пресслужба компанії.
«Ми вже маємо ґрунтовний досвід оновлення приміських електропоїздів, а от повну модернізацію дизель-поїзда з урахуванням усіх стандартів (зокрема й інклюзивних вимог) компанія здійснила вперше», — зазначає перевізник.
Поїзд моделі ДР1А №329 налічує чотири вагони, має 324 місця третього класу та ще вісім додаткових для людей з інвалідністю. Відсьогодні він курсуватиме на маршруті Коростень — Житомир — Вінниця.
Головні вагони поїзда обладнано пандусами, санвузлами для людей з інвалідністю та кнопками виклику поїзної бригади.
Також передбачено кріплення для велосипедів, стелажі для багажу, порти Type-C та USB для зарядки гаджетів, сповивальні столики у вбиральнях та інформаційні екрани.
Зі станції Коростень поїзд №887/888 вирушатиме о 8:05, у Житомирі зупинятиметься о 9:33, прибуватиме до Вінниці об 11:53.
У зворотному напрямку вирушатиме о 14:00, у Житомирі зупинятиметься о 16:13 та прибуватиме до Коростеня о 17:47.
Окрім цього, поїзд робитиме зупинки на станціях Нова Борова, Горбаші, Бердичів, Козятин-1, Калинівка-1.
Квитки на поїзди доступні у чат-боті Укрзалізниці, у касах вокзалів та станцій, безпосередньо у кондукторів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті