Таллінн роками міняв тролейбуси на електробуси, а вони виявились поганою заміною
Від 2012 року Таллінн почав заміняти тролейбуси гібридними автобусами, й мережа скоротилася вдвічі.
Від 2012 року Таллінн почав заміняти тролейбуси гібридними автобусами, й мережа скоротилася вдвічі.
Столиця Естонії відмовилася закривати тролейбусну мережу після років відмови від тролейбусів, повідомляє Urban Transport Magazine.
Мережа, яку почали будувати з 1965 року, свого часу налічувала дев’ять ліній. Від 2012 року Таллінн почав заміняти тролейбуси гібридними автобусами, й до 2016 року мережа скоротилася вдвічі, до чотирьох маршрутів. Останнім часом обговорювали повну відмову від тролейбусів.
Однак тепер місто вирішило, що не відмовлятиметься від тролейбусів, а мінятиме старий рухомий склад на новіші моделі. Наразі у Таллінні працюють 44 тролейбусів Solaris, випущених у 2002-2009 роках.
«Тролейбуси не лише екологічний транспорт, але й економніший, з огляду на довгий строк служби. Водночас новітні тролейбуси з автономним ходом тихі та зручні для пасажирів», — зауважує міський голова Михаїл Килварт.
Таллінн планує придбати 40 нових тролейбусів із динамічною зарядкою, що можуть їхати певними відрізками маршрутів автономно від контактної мережі. Це будуть 22 довгих 18-метрових тролейбуси та 18 стандартної довжини, 12 метрів. На них збираються витратити 40-50 мільйонів євро протягом наступних п’яти-шести років.
У центрі міста контактну мережу таки частково демонтують, там тролейбуси їхатимуть автономним ходом на заряді батарей. До наявних чотирьох ліній додаватимуть нові.
Таллінн також продовжить закупати електробуси для маршрутів із нижчим пасажиропотоком.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті