Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Andrzej Otrębski, CC BY-SA 4.0

Столиця Естонії відмовилася закривати тролейбусну мережу після років відмови від тролейбусів, повідомляє Urban Transport Magazine.

Мережа, яку почали будувати з 1965 року, свого часу налічувала дев’ять ліній. Від 2012 року Таллінн почав заміняти тролейбуси гібридними автобусами, й до 2016 року мережа скоротилася вдвічі, до чотирьох маршрутів. Останнім часом обговорювали повну відмову від тролейбусів.

Однак тепер місто вирішило, що не відмовлятиметься від тролейбусів, а мінятиме старий рухомий склад на новіші моделі. Наразі у Таллінні працюють 44 тролейбусів Solaris, випущених у 2002-2009 роках.

«Тролейбуси не лише екологічний транспорт, але й економніший, з огляду на довгий строк служби. Водночас новітні тролейбуси з автономним ходом тихі та зручні для пасажирів», — зауважує міський голова Михаїл Килварт.

Таллінн планує придбати 40 нових тролейбусів із динамічною зарядкою, що можуть їхати певними відрізками маршрутів автономно від контактної мережі. Це будуть 22 довгих 18-метрових тролейбуси та 18 стандартної довжини, 12 метрів. На них збираються витратити 40-50 мільйонів євро протягом наступних п’яти-шести років.

У центрі міста контактну мережу таки частково демонтують, там тролейбуси їхатимуть автономним ходом на заряді батарей. До наявних чотирьох ліній додаватимуть нові.

Таллінн також продовжить закупати електробуси для маршрутів із нижчим пасажиропотоком.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button