Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 26271 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/nadopta1991

Киянин Володимир Надопта місяцями добивається від міської влади, якщо не скасування вимоги про зупинку громадського транспорту під час повітряних тривог, то надання хоч-якої можливості пересуватися — пише звернення та виходить на протести.

До активності його спонукав випадок, що стався наприкінці літа. Після дев’ятої вечора було оголошено тривогу, яка тривала ма йже до опівночі, й Володимир не зміг дістатися додому на лівий берег і був змушений ночувати на станції метро.

Під час повітряної тривоги зелена гілка метро не сполучає лівий та правий береги Києва. Жителі лівобережних районів годинами чекають на відбій тривоги на станціях «Видубичі».

Згодом Володимир дізнався, що в той вечір люди йшли з «Видубичів» пішки через міст, і поліція не перешкоджала.

Він виходив на пікет до будівлі КМДА, писав звернення, а також зареєстрував петицію з вимогою відкривати Південний міст для проходу пішоходів на час тривоги. Він вважає, що в разі тривоги люди могли би долати шлях від «Видубичів» до станції «Осокорки» пішки — це займає годину, а за наявності електросамоката ще менше. Для проходу можна було б виділити пішоходам одну смугу руху.

Зауважимо, що міська електричка не зупиняється під час повітряних тривог, бо нею оперує Укрзалізниця.

Коментарі:

    KGB :

    Мій чоловік тоді теж пішки йшов додому більше години з Видубичів до парку Партизанської слави.
    Срати Кличко хотів на претензії людей.

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button