Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Віталій Кличко зазирає у котлован біля станції метро «Деміївська». Фото: пресслужба КМДА

На ремонт тунелю між станціями київського метро «Либідська» і «Деміївська» з міського бюджету витратять 400 мільйонів гривень. Про це заявив міський голова Віталій Кличко на засіданні тимчасової спеціальної комісії, повідомляє Суспільне.

Ця сума включає підготовчі роботи, риття котловану та заміну проблемної ділянки тунелю.

Віктор Брагінський, який звільнився з посади керівника метрополітену на тлі корупційного скандалу, але був запрошений на засідання, не з’явився.

Причини підтоплення

Головною причиною підтоплення на ділянці, що призвело до закриття частини синьої гілки метро, стали неякісний проєкт і помилки під час будівництва у 2010 році.

«Ділянка вже історично була проблемною, коли будувалася. Там навіть трагедія сталася, коли прохідний щит затонув, і дві людини загинули. Це було у 2010 році (цей випадок стався у 2008 році. Загалом на будівництві метро в бік Теремків загинуло шестеро людей, за даними транспортного оглядача Олега Тоцького, — прим. ред.)», — зазначив Кличко.

«Роботи зі спорудження тунелю потрібно було виконувати відкритим способом. Натомість Київметробуд борсався у пливунах і топив прохідницькі щити, бо піджимали терміни, а копати котлован із будівництвом міцного, монолітного тунелю — довга історія», — пише транспортний оглядач Олег Васильєв.

На думку експерта, Брагінський все ж мав розуміти, що тунель потроху протікає й потребує капітального ремонту. Замість цього тунельну оправу підтримували за допомогою косметичних процедур.

Знищені документи

Місто проситиме правоохоронців порушити кримінальну справу щодо якості проєкту та будівельних робіт, заявив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.

Тим часом представник Національної поліції на засіданні комісії повідомив, що нормативна документація щодо процесу будівництва тунелю була знищена. Мовляв, вийшов термін зберігання документів.

Віктор Вигівський, який тимчасов викону обов’язки директора метро, заперечує, що забудова біля станції «Либідьска» могла вплинути на зсув ґрунту та руйнування тунелю метро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button