Заміна ділянки тунелю біля «Деміївської» коштуватиме бюджету 400 мільйонів гривень
Нормативна документація щодо процесу будівництва тунелю була знищена.
Нормативна документація щодо процесу будівництва тунелю була знищена.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На ремонт тунелю між станціями київського метро «Либідська» і «Деміївська» з міського бюджету витратять 400 мільйонів гривень. Про це заявив міський голова Віталій Кличко на засіданні тимчасової спеціальної комісії, повідомляє Суспільне.
Ця сума включає підготовчі роботи, риття котловану та заміну проблемної ділянки тунелю.
Віктор Брагінський, який звільнився з посади керівника метрополітену на тлі корупційного скандалу, але був запрошений на засідання, не з’явився.
Головною причиною підтоплення на ділянці, що призвело до закриття частини синьої гілки метро, стали неякісний проєкт і помилки під час будівництва у 2010 році.
«Ділянка вже історично була проблемною, коли будувалася. Там навіть трагедія сталася, коли прохідний щит затонув, і дві людини загинули. Це було у 2010 році (цей випадок стався у 2008 році. Загалом на будівництві метро в бік Теремків загинуло шестеро людей, за даними транспортного оглядача Олега Тоцького, — прим. ред.)», — зазначив Кличко.
«Роботи зі спорудження тунелю потрібно було виконувати відкритим способом. Натомість Київметробуд борсався у пливунах і топив прохідницькі щити, бо піджимали терміни, а копати котлован із будівництвом міцного, монолітного тунелю — довга історія», — пише транспортний оглядач Олег Васильєв.
На думку експерта, Брагінський все ж мав розуміти, що тунель потроху протікає й потребує капітального ремонту. Замість цього тунельну оправу підтримували за допомогою косметичних процедур.
Місто проситиме правоохоронців порушити кримінальну справу щодо якості проєкту та будівельних робіт, заявив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.
Тим часом представник Національної поліції на засіданні комісії повідомив, що нормативна документація щодо процесу будівництва тунелю була знищена. Мовляв, вийшов термін зберігання документів.
Віктор Вигівський, який тимчасов викону обов’язки директора метро, заперечує, що забудова біля станції «Либідьска» могла вплинути на зсув ґрунту та руйнування тунелю метро.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті