Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 295 днів. За цей час ми опублікували 26300 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: пресслужба КМДА

Українське законодавство забороняє рекламу азартних ігор у громадському транспорті та в метрополітені, однак казино та букмекери все одно активно рекламуються, йдеться у матеріалі ЕП.

Закон «Про рекламу»

Поверхні київського метро рясно заклеєні рекламою азартних ігор, така реклама транслюється й з екранів. Казино і букмекери рекламують себе як спонсорів спорту, радіопрограм чи відеоблогів. Проте, як пояснює юрист ІМІ Володимир Зеленчук, за законом спонсорство є різновидом непрямої реклами, тому теж вважається рекламою.

При цьому адміністрація метрополітену за рекламу не відповідає. Площі у вагонах та на станціях здає в оренду КП «Київреклама». Гроші міський бюджет отримує не за розміщену рекламу, а лише за оренду площ, і скільки недоотримує — невідомо. Від ідеї продавати рекламу в метро на Prozorro столичні чиновники відмовилися.

Читайте також: Чому в київському метро так багато реклами і чи достатньо заробляє на цьому місто

За останні п’ять місяців Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей отримала 34 звернення щодо правил розміщення реклами. Але санкції застосували лише один раз — оштрафували волинську газети за рекламу казино без ліцензії. Загалом Комісія може виписувати штрафи до 2,13 мільйона гривень.

Після публікації ЕП Комісія повідомила журналістам, що почала перевірку реклами в метро Києва.

Фото: ЕП

Загалом зросла частка зовнішньої реклами азартних ігор. Видання пояснює це тим, що після початку великої війни рекламний ринок спорожнів, і гральний бізнес зайняв нішу.

Онлайн-казино та букмекери продовжують вкладати кошти в просування і платять у два-три рази вищу ціну за ринкову як премію за репутаційні ризики для рекламного майданчика. Так само роблять виробники алкоголю і тютюну.

Торік обіг грального бізнесу становив 12-15 мільярдів гривень на місяць. Тобто, українці щодня витрачали в онлайн-казино близько 400 мільйонів гривень.

Азартні ігри в Україні довший час були заборонені, як і їх реклама: від 2009 року після пожежі в одному з гральних клубів у Дніпрі, коли загинуло дев’ятеро людей. Та в серпні 2020 року гральний бізнес було легалізовано.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button