Реклама азартних ігор у метро незаконна. Чому ж її там так багато?
Казино і букмекери рекламують себе як спонсорів спорту, радіопрограм чи відеоблогів.
Казино і букмекери рекламують себе як спонсорів спорту, радіопрограм чи відеоблогів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Українське законодавство забороняє рекламу азартних ігор у громадському транспорті та в метрополітені, однак казино та букмекери все одно активно рекламуються, йдеться у матеріалі ЕП.
Поверхні київського метро рясно заклеєні рекламою азартних ігор, така реклама транслюється й з екранів. Казино і букмекери рекламують себе як спонсорів спорту, радіопрограм чи відеоблогів. Проте, як пояснює юрист ІМІ Володимир Зеленчук, за законом спонсорство є різновидом непрямої реклами, тому теж вважається рекламою.
При цьому адміністрація метрополітену за рекламу не відповідає. Площі у вагонах та на станціях здає в оренду КП «Київреклама». Гроші міський бюджет отримує не за розміщену рекламу, а лише за оренду площ, і скільки недоотримує — невідомо. Від ідеї продавати рекламу в метро на Prozorro столичні чиновники відмовилися.
Читайте також: Чому в київському метро так багато реклами і чи достатньо заробляє на цьому місто
За останні п’ять місяців Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей отримала 34 звернення щодо правил розміщення реклами. Але санкції застосували лише один раз — оштрафували волинську газети за рекламу казино без ліцензії. Загалом Комісія може виписувати штрафи до 2,13 мільйона гривень.
Після публікації ЕП Комісія повідомила журналістам, що почала перевірку реклами в метро Києва.
Загалом зросла частка зовнішньої реклами азартних ігор. Видання пояснює це тим, що після початку великої війни рекламний ринок спорожнів, і гральний бізнес зайняв нішу.
Онлайн-казино та букмекери продовжують вкладати кошти в просування і платять у два-три рази вищу ціну за ринкову як премію за репутаційні ризики для рекламного майданчика. Так само роблять виробники алкоголю і тютюну.
Торік обіг грального бізнесу становив 12-15 мільярдів гривень на місяць. Тобто, українці щодня витрачали в онлайн-казино близько 400 мільйонів гривень.
Азартні ігри в Україні довший час були заборонені, як і їх реклама: від 2009 року після пожежі в одному з гральних клубів у Дніпрі, коли загинуло дев’ятеро людей. Та в серпні 2020 року гральний бізнес було легалізовано.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті