З цеглиною в руках: як канадські активісти змусили водіїв пропускати пішоходів на зебрі
Після впровадження ініціативи автівки стали частіше зупинятися перед пішохідними переходами.
Після впровадження ініціативи автівки стали частіше зупинятися перед пішохідними переходами.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У канадському місті Ванкувер активісти організації Vision Zero Vancouver запустили проєкт з обладнання нерегульованих наземних переходів корзинками з цеглою. З обох сторін зебри на стовпи вішають спеціальні корзини, в які кладуть по кілька «цеглин», зроблених з пінопласту. Ідея полягає в тому, що якщо пішохід візьме цеглину і помахає нею перед автівками на переході, то вони зупиняться і пропустять людину з більшою імовірністю, оскільки відчуватимуть небезпеку для власного лобового скла.
За словами активістів, ефект від ініціативи став відчутний відразу: водії стали частіше гальмувати перед пішохідними переходами. Тож корзинки з цеглою планують встановлювати у інших локаціях і надалі, пише Pro Mobility.
У коментарі виданню канадському виданню GlobalNews активісти розповіли, що напівжартівлива кампанія направлена на звернення уваги до небезпеки на цьому конкретному перехресті та закликає створювати більше вуличної інфраструктури, яка б змушувала водіїв дотримуватись швидісних режимів та гальмувати перед пішохідними переходами.
До цього Vision Zero намагалася боротися з проблемою безпеки пішоходів більш традиційними методами. Наприклад, організація звертала увагу міської влади, що чотири смуги руху разом з великою кількістю стовпів створюють «сліпі зони» для водіїв.
It's clever because it works pic.twitter.com/wvVsEPx1j1
— Mens_Corner__ (@Mens_Corner__) April 2, 2024
Однак адміністрація Ванкувера пообіцяла тільки замінити знаки обмеження швидкості. А це б, на думку активістів, ситуацію суттєво не змінило. У довгостроковій перспективі Vision Zero прагне звузити дорогу лише до двох смуг.
Нещодавно «Хмарочос» розповідав скільки цього року планують облаштувати наземних переходів у Києві.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті