Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Vardan Papikyan / Unsplash

Більше половини українців набагато менше слідкують за новинами, ніж раніше, — такі результати опитування, проведеного командою Rakuten Viber.

Так, 53% українців стали набагато менше читати новини протягом останнього року. При цьому 6% взагалі припинили стежити за подіями. 10% опитаних ніколи й не слідкували за новинами. Третина респондентів читають так само, як і раніше. Лише 6% стали стежити за новинами частіше.

Щодо довіри джерелам, звички за рік не змінилися. Як і раніше, найбільшою довірою користуються офіційні ЗМІ та офіційні канали держорганів і держпосадовців. Ці джерела обирають 57% респондентів..

Зросла довіра до каналів незалежних блогерів і експертів: з 5% у 2023 році до 11% у 2024-му.

9% опитаних покладаються на повідомлення від рідних і друзів, 2% — на неофіційні групи та канали, вважаючи їх найбільш оперативними та незаангажованими. Кожен пʼятий українець не довіряє жодному з джерел.

Анонімне онлайн-опитування проводили з-поміж 45 тисяч користувачів месенджеру. Ключова вікова група — 34–45 років. Понад 50% респондентів — старші за 45 років.

Viber розробили офіцери з інформації при Армії оборони Ізраїлю в 2010 році. Спершу офіс технічної розробки і підтримки її користувачів розташовувався в Білорусі. У 2014 році компанію викупила японська Rakuten. В Україні це наразі найпопулярніший месенджер, встановлений на 98% смартфонів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button