На Вокзальній площі Києва змінять рух: приберуть транзит і відсунуть маршрутки
На Вокзальній площі зміниться організація руху. План презентував заступник голови КМДА Костянтин Усов на Київській майстерні міста 16 квітня, повідомляє ГО «Пасажири Києва».
Зараз навпроти Центрального залізничного вокзалу — хаос із рухом автомобілів і паркуванням. Тому збираються ліквідувати транзитний трафік і унеможливити порушення правил паркування. Це робитимуть без реконструкцій і капремонтів, зважаючи на війну, якомога дешевше і в найкоротші строки.
Дмитро Беспалов, який проводив транспортне моделювання, зазначив, що якщо вирішити ці проблеми, затримки і громадського, і приватного транспорту зменшаться приблизно на 40%.
За основу взяли концепцію київського Центру організації дорожнього руху, також були залучені розробники з Луцька, Харкова та Львова. Отже, КМДА пропонує такі зміни:
ліквідувати рух автомобілів на найближчому до вокзалу розвороті, що складається з трьох автомобільних смуг. За рахунок цього збільшується загальний простір для пішоходів. Залишиться лише обмежений заїзд для авто організацій, які розміщені в пішохідній зоні;
забезпечити найкращий доступ до вокзалу — перший і другий розвороти — саме для комунального громадського транспорту. Натомість зупинки маршруток перемістять;
створити велосмуги на вулиці Симона Петлюри та впорядкувати паркування — паралельно замість «ялинки»;
ліквідувати наскрізний проїзд транзитного трафіку через Петлюри — Вокзальну площу — вулицю Павла Скоропадського, в обидва напрямки. Натомість із боку Скоропадського організують розворотне коло з можливістю висадки пасажирів (так зване kiss&ride).
організувати малий розворот для автомобілів, які не мають потреби їхати прямо до вокзалу. На розвороті має бути неможлива зупинка і стоянка;
встановити достатню кількість делінеаторів проти хаотичного паркування;
покращити організацію паркувального простору на площі з автоматичними шлагбаумами на в’їзд та виїзд коштом єдиної зеленої зони, яка з’явилась під час останньої реконструкції у 1990-і.
Своєю чергою, «Пасажири Києва» та U-Cycle запропонували таке:
замість розширення парковки збільшити кількість дерев та озеленення;
покращити пішохідну доступність зеленої зони або принаймні просто залишити зелену зону;
облаштувати одно- або двосторонні велосмуги, захищені парковкою.
Однак ці зауваження не підтримали у Дептрансі КМДА.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23636 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос». Підтримати | Хто ми такі?