Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Eric Masur / Unsplash

Тисячі авіарейсів мали проблеми через імовірне глушіння Росією авіаційних GPS-систем, повідомляє The Guardian.

Аналіз бортових журналів на сайті GPSJAM.org показав, що від серпня минулого року від штучних радіоперешкод постраждали приблизно 46 тисяч рейсів, маршрути яких пролягали над Балтійським морем і над країнами Східної Європи, що межують з Росією.

Серед них — понад 2,3 тисячі рейсів Ryanair та майже 1,4 тисячі рейсів Wizz Air.

У березні британський уряд підтвердив, що літак Королівських військово-повітряних сил, що прямував до Британії з Польщі й на борту якого перебував міністр оборони Грант Шаппс, втратив сигнал GPS під час польоту біля Калінінграда.

Супутникова система GPS є частиною навігаційної системи літака, і перешкоди в її роботі можуть становити загрозу безпеці.

«В останні роки спостерігається зростання періодичних перешкод GPS, які впливають на всі авіакомпанії. Літаки Ryanair мають кілька систем для визначення місцезнаходження, включаючи GPS. Якщо будь-яка з систем визначення місцезнаходження, наприклад, GPS, не працює, екіпаж, в рамках стандартних операційних процедур, перемикається на одну з альтернативних систем», — коментує речник Ryanair.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button