Тенденція: українці пересідають на китайські електрокари. Які причини?
Попит на автомобілі китайського виробництва за рік зріс на 75%.
Попит на автомобілі китайського виробництва за рік зріс на 75%.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Лише в цьому березні українці придбали 6,3 тисячі нових та вживаних електромобілів — вдвічі більше, ніж за аналогічний період 2023 року, за даними Інституту дослідження авторинку. Зараз загальна кількість легкових електрокарів в Україні перевищує 96 тисяч, йдеться у матеріалі ЕП.
При цьому попит на автомобілі китайського виробництва за рік зріс на 75%, фіксує Укравтопром. За перші три місяці 2024 року китайські автомобілі охопили 18% ринку нових легковиків. Найпопулярніші серед нових — Volkswagen, Honda, BYD, Nissan та Geely.
Основна причина — ціна. За максимум 30 тисяч доларів можна отримати новий електричний кросовер з великою ємністю акумулятора. Для порівняння, європейський Volkswagen iD.4 коштуватиме майже 40 тисяч доларів без вартості доставки.
Від 2018 року в Україні не потрібно платити мито та ПДВ під час розмитнення електроавтомобіля, а лише акцизний збір — один євро за кожен кіловат ємності акумулятора.
Друга причина популярності — налагодження логістики з Азії. Електрокари з Китаю привозять дилери. Виключення — гібрид Geely Atlas Pro, який продає лише офіційний дистриб’ютор, його вартість — від 16,5 тисячі доларів.
«Ви не купите нову машину, щоб одразу її вивезти з країни. Спочатку її потрібно зареєструвати в Китаї, щоб вона отримала першу реєстрацію. Таким чином вона отримує статус уживаної і після цього може спокійно покинути територію Китаю», — пояснює голова Інституту досліджень авторинку Станіслав Бучацький.
Це передусім складнощі з обслуговуванням та ремонтом. В Україні немає деталей для китайських електрокарів, тому їх потрібно замовляти в Китаї, і час доставлення зазвичай відчутно довший у порівнянні з доставленням із Європи.
Ще один нюанс — проблеми із зарядними портами. Автомобілі, виготовлені для китайського ринку, мають інший стандарт зарядок, тобто інший роз’єм, тож їхнім власникам доводиться купувати перехідники.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті