На Оболоні оновлять вулицю Богатирську. «Пасажири Києва» заявляють, що цей капремонт не потрібен
Проєкт передбачає смуги для автомобілів завширшки до чотирьох метрів, у той час, як на велодоріжках зекономили простір.
Проєкт передбачає смуги для автомобілів завширшки до чотирьох метрів, у той час, як на велодоріжках зекономили простір.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У квітні Київрада затвердила проєкт капітального ремонту вулиці Богатирської в Оболонському районі. ГО «Пасажири Києва» заявляють, що цей капремонт не потрібен.
Богатирську побудували в середині 1970-х років і востаннє реконструювали в середині 1980-х, збудувавши шляхопроводи та перетворивши вулицю на магістраль. З того часу зросла кількість вантажного транспорту. Вулиця веде до виїзду з міста в напрямку Вишгорода.
У КМДА пояснюють, що капремонт дозволить зменшити затримки та привабити власників приватних автомобілів, які, відповідно, оминатимуть центр міста.
Обіцяють, що при ремонті врахують принципи безбар’єрності, встановивши понижені бордюри та тактильну плитку, а також облаштують велодоріжки. Капремонт коштуватиме орієнтовно 1,3 мільярда гривень.
Велосипедні доріжки сумістять з пішохідними, зауважують «Пасажири Києва». При цьому простору для окремих велодоріжок вистачило б, адже норми дозволяють звужувати смугу для автомобілів до трьох метрів, у той час як у проєкті передбачено смуги по 3,5-4 метри.
На Богатирській залишаться нерегульовані наземні пішохідні переходи через три-чотири смуги руху. Світлофори були б безпечнішими.
У 2019 році, за даними Uber, максимальна швидкість руху на цій вулиці перевищувала 80 км/год за дозволених на той час 50 км/год. Водіїв не змушував пригальмовувати навіть поганий стан асфальту.
Великий ризик аварій — нерегульовані переходи і велопереїзди на прямих ділянках з’їздів, де водії можуть не знижувати швидкість.
В організації переконані, що капітальний ремонт Богатирскої не потрібен взагалі.
«Це зайва витрата коштів на безглузде перекладання асфальту, що не передбачає безпечної пішохідної та велосипедної інфраструктури, а лише за величезні гроші консервує помилки середнини 80-х років минулого сторіччя», — наголошують у ГО, закликаючи ці гроші натомість витратити на безбар’єрність.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті