З’явилося опитування для територіальних громад щодо потреби в гуманітарних автобусах
Таким чином хочуть оцінити попит на вживані автобуси та налагодити комунікацію з потенційними постачальниками.
Таким чином хочуть оцінити попит на вживані автобуси та налагодити комунікацію з потенційними постачальниками.
ГО Vision Zero та Асоціація «Енергоефективні міста України» запустили ініціативу з анкетування територіальних громад щодо потреби в гуманітарних автобусах для пасажирських перевезень. Таким чином прагнуть оцінити попит на вживаний транспорт та налагодити комунікацію з потенційними постачальниками з Європи.
«В умовах воєнного стану багато міст України обмежені в інвестиціях у розвиток громадського транспорту. Виходом із цієї ситуації, хоча й тимчасовим, є гуманітарна допомога від європейських муніципалітетів… Наша ініціатива покликана заохотити очільників територіальних громад до більш активного залучення гуманітарних автобусів з Європи та поліпшення з їхньою допомогою міських перевезень»,– зазначив Святослав Павлюк, виконавчий директор Асоціації.
Анкетування передбачає збір інформації про кількість населення у громаді, наявність комунального перевізника, необхідну кількість автобусів та їхній тип. Активісти займатимуться пошуком можливостей для того, щоб задовільнити потреби громад. Однак автори опитування не надають гарантій обов’язкового отримання автобусів.
В громадські організації стверджують, що деякі міста за допомогою вживаних європейських автобусів змогли організувати пасажирські перевезення, які до повномасштабного вторгнення або були відсутні, або здійснювалися маломістким приватним транспортом.
Водночас, як зазначає Vision Zero, використання вживаних автобусів з європейських міст, отриманих як гуманітарна допомога, не врегульоване в українському законодавстві. А це створює юридичні перешкоди для користування отриманим транспортом.
Аби розв’язати це питання, у квітні 2024 року до Верховної Ради було внесено законопроект. Громади очікують на ухвалення закону, який дозволить використання гуманітарних автобусів на маршрутах зі стягненням оплати за проїзд.
Нещодавно «Хмарочос» розповідав, як Київ отримав 22 автобуси від німецької компанії, а Мілан розпочав передачу Дніпру 37 автобусів, які розподіллять між українськими містами.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті