У Нью-Йорку зможуть обмежити швидкість на дорогах до 30 км/год
У 2023 році смертність пішоходів у США досягла 40-річного максимуму.
У 2023 році смертність пішоходів у США досягла 40-річного максимуму.
У США група сімей, чиї близькі загинули внаслідок наїздів автомобілів, успішно пролобіювала ухвалення закону, який дозволяє Нью-Йорку встановлювати власні обмеження швидкості руху. Про це пише американське видання Vox.
Новий закон дозволяє саме міській владі, а не Департаменту транспорту штату визначати обмеження швидкості на своїх вулицях за допомогою членів громади. Законопроєкт дозволить місту на деяких вулицях знизити дозволену межу швидкості до 32 км/год, щоб зменшити смертність пішоходів.
Нью-Йорк не єдиний намагався змінити обмеження швидкості на дорогах. Цього року законодавці Каліфорнії оголосили про новий закон, який передбачає зменшення швидкості до 32 км/год або менше у зонах біля шкіл.
У 2020 році Вашингтон зменшив обмеження швидкості до 32 км/год скрізь, де немає знаків, що вказують протилежне. А у 2022 році місто сповільнило рух на основних транспортних коридорах з 48 до 40 км/год. Ці зусилля стали особливо важливими протягом останніх років, оскільки у 2023 році кількість смертей пішоходів у США досягла 40-річного максимуму.
Причиною, чому міста та штати знижують обмеження саме до 30 км/год є те, що за такої швидкості автомобіля у пішохода, якого збила машина, все ще залишаються доволі високі шанси вижити. Водночас людина, на яку наїде автомобіль зі швидкістю 50 км/год – загине в вірогідністю 70%.
Перевищення швидкості було причиною майже третини всіх смертей у ДТП у 2021 році. Також у США рівень смертності в ДТП на 50% вищий, ніж в інших країнах Західної Європи, Канади та Австралії. Дослідження показують, що у містах, які знизили обмеження швидкості до 30 км/год, кількість аварій за участю дітей зменшилася на 67%.
Але перевищення швидкості не єдина причина високого рівня смертності на дорогах у США. Американські вулиці спроєктовані таким чином, що спонукають водіїв їхати занадто швидко. Тому значне зниження смертності вимагає перепланування доріг таким чином, щоб змусити водіїв уповільнювати швидкість – шляхом зменшення кількості смуг, будівництва бордюрів, підвищених пішохідних переходів або додавання стовпчиків.
Зниження обмеження швидкості також не принесе великої користі, якщо люди вірять, що можуть перевищити швидкість без наслідків. Наприклад, у Європі дотримання швидкісного режиму контролюються за допомогою камер, що призводить до меншої кількості смертельних ДТП на дорогах. Однак у США камери контролю швидкості зазвичай не є популярнми рішенням.
Окрім того, небезпека на дорогах зростає тому, що американці дедалі частіше їздять на габаритніших і важчих транспортних засобах, які є більш небезпечними для пішоходів, ніж маленькі автомобілі. Також ситуація погіршується тим, що з початку пандемії водії у США стали більш необачними та розсіяними.
Нещодавно «Хмарочос» розповідав, що активісти заявили про невідповідність вимогам Міністерства інфраструктури київських вулиць, де обмеження швидкості підвищили до 80 км/год.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті