У Нью-Йорку зможуть обмежити швидкість на дорогах до 30 км/год
У 2023 році смертність пішоходів у США досягла 40-річного максимуму.
У 2023 році смертність пішоходів у США досягла 40-річного максимуму.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У США група сімей, чиї близькі загинули внаслідок наїздів автомобілів, успішно пролобіювала ухвалення закону, який дозволяє Нью-Йорку встановлювати власні обмеження швидкості руху. Про це пише американське видання Vox.
Новий закон дозволяє саме міській владі, а не Департаменту транспорту штату визначати обмеження швидкості на своїх вулицях за допомогою членів громади. Законопроєкт дозволить місту на деяких вулицях знизити дозволену межу швидкості до 32 км/год, щоб зменшити смертність пішоходів.
Нью-Йорк не єдиний намагався змінити обмеження швидкості на дорогах. Цього року законодавці Каліфорнії оголосили про новий закон, який передбачає зменшення швидкості до 32 км/год або менше у зонах біля шкіл.
У 2020 році Вашингтон зменшив обмеження швидкості до 32 км/год скрізь, де немає знаків, що вказують протилежне. А у 2022 році місто сповільнило рух на основних транспортних коридорах з 48 до 40 км/год. Ці зусилля стали особливо важливими протягом останніх років, оскільки у 2023 році кількість смертей пішоходів у США досягла 40-річного максимуму.
Причиною, чому міста та штати знижують обмеження саме до 30 км/год є те, що за такої швидкості автомобіля у пішохода, якого збила машина, все ще залишаються доволі високі шанси вижити. Водночас людина, на яку наїде автомобіль зі швидкістю 50 км/год – загине в вірогідністю 70%.
Перевищення швидкості було причиною майже третини всіх смертей у ДТП у 2021 році. Також у США рівень смертності в ДТП на 50% вищий, ніж в інших країнах Західної Європи, Канади та Австралії. Дослідження показують, що у містах, які знизили обмеження швидкості до 30 км/год, кількість аварій за участю дітей зменшилася на 67%.
Але перевищення швидкості не єдина причина високого рівня смертності на дорогах у США. Американські вулиці спроєктовані таким чином, що спонукають водіїв їхати занадто швидко. Тому значне зниження смертності вимагає перепланування доріг таким чином, щоб змусити водіїв уповільнювати швидкість – шляхом зменшення кількості смуг, будівництва бордюрів, підвищених пішохідних переходів або додавання стовпчиків.
Зниження обмеження швидкості також не принесе великої користі, якщо люди вірять, що можуть перевищити швидкість без наслідків. Наприклад, у Європі дотримання швидкісного режиму контролюються за допомогою камер, що призводить до меншої кількості смертельних ДТП на дорогах. Однак у США камери контролю швидкості зазвичай не є популярнми рішенням.
Окрім того, небезпека на дорогах зростає тому, що американці дедалі частіше їздять на габаритніших і важчих транспортних засобах, які є більш небезпечними для пішоходів, ніж маленькі автомобілі. Також ситуація погіршується тим, що з початку пандемії водії у США стали більш необачними та розсіяними.
Нещодавно «Хмарочос» розповідав, що активісти заявили про невідповідність вимогам Міністерства інфраструктури київських вулиць, де обмеження швидкості підвищили до 80 км/год.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті