У Дніпрі реконструювали вулицю Винниченка: фото, як було і як стало
Тротуар поділили на фасадну, транзитну та технічну зони.
Тротуар поділили на фасадну, транзитну та технічну зони.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Дніпрі минулоріч реконструювали вулицю Володимира Винниченка. Автор проєкту urban.dnipro Руслан Ширінов, який брав участь у проєктуванні, показав, як змінився простір.
Під час реконструкції застосували зонування простору. Тротуар поділили на фасадну, транзитну та технічну зони. Фасадну зону відділили від транзитної кольором плитки. Обрали великоформатну плитку без фаски.
«Вперше у Дніпрі та одними з перших в Україні нам вдалося реалізувати принцип зонування тротуарів, — розповів Ширінов виданню Куст. — Це зонування тротуарів, зменшення площі мощення задля збільшення площі озеленення, облаштування велодоріжок, інклюзивність, пріоритет та безпека пішоходів (підняті перехрестя, виділення тротуару в проїздах плиткою)».
Вулицю зробили безбар’єрною. Тротуар не переривається в зоні проїздів у двори, навпаки — проїзди підіймають до рівня тротуару. Всі проїзди виконали в тротуарній плитці, а замість сходів влаштували пологі ухили. Таким чином забезпечили фізичний пріоритет пішоходів.
Замість окремих лунок для дерев влаштували суцільну смугу для озеленення, яка до того ж є буфером між дорогою і тротуаром. Нові зелені смуги засипали свіжим ґрунтом та засіяли насінням. Мешканці подекуди власноруч додали молодих дерев і кущів.
За велоконцепцією Дніпра, ця вулиця є житловою з обмеженням швидкості до 20 км/год, тому вона не потребує велодоріжок. Натомість тут заспокоять рух, встановивши «берлінські подушки», організують спільний рух велосипедів і автомобілів в одному напрямку по ходу руху та контрвелосмугу в протилежному. Тобто для автівок вулиця лишиться односторонньою, а для велосипедистів — з наскрізним проїздом в обидва боки.
Ескізи зонування Ширінов розробляв також для вулиць Воскресенська, Володимира Великого, Єфремова, Коновальця, Скоробогатова, проспекту Миру та бульвару Слави.
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
© Хмарочос | 2024
Супер