Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Дніпрі минулоріч реконструювали вулицю Володимира Винниченка. Автор проєкту urban.dnipro Руслан Ширінов, який брав участь у проєктуванні, показав, як змінився простір.

Під час реконструкції застосували зонування простору. Тротуар поділили на фасадну, транзитну та технічну зони. Фасадну зону відділили від транзитної кольором плитки. Обрали великоформатну плитку без фаски.

«Вперше у Дніпрі та одними з перших в Україні нам вдалося реалізувати принцип зонування тротуарів, — розповів Ширінов виданню Куст. — Це зонування тротуарів, зменшення площі мощення задля збільшення площі озеленення, облаштування велодоріжок, інклюзивність, пріоритет та безпека пішоходів (підняті перехрестя, виділення тротуару в проїздах плиткою)».

Вулицю зробили безбар’єрною. Тротуар не переривається в зоні проїздів у двори, навпаки — проїзди підіймають до рівня тротуару. Всі проїзди виконали в тротуарній плитці, а замість сходів влаштували пологі ухили. Таким чином забезпечили фізичний пріоритет пішоходів.

Замість окремих лунок для дерев влаштували суцільну смугу для озеленення, яка до того ж є буфером між дорогою і тротуаром. Нові зелені смуги засипали свіжим ґрунтом та засіяли насінням. Мешканці подекуди власноруч додали молодих дерев і кущів.

За велоконцепцією Дніпра, ця вулиця є житловою з обмеженням швидкості до 20 км/год, тому вона не потребує велодоріжок. Натомість тут заспокоять рух, встановивши «берлінські подушки», організують спільний рух велосипедів і автомобілів в одному напрямку по ходу руху та контрвелосмугу в протилежному. Тобто для автівок вулиця лишиться односторонньою, а для велосипедистів — з наскрізним проїздом в обидва боки.

Ескізи зонування Ширінов розробляв також для вулиць Воскресенська, Володимира Великого, Єфремова, Коновальця, Скоробогатова, проспекту Миру та бульвару Слави.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button