Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Житомирі почали випробування контактної мережі на новій тролейбусній лінії. Тролейбуси на маршруті №5 курсують поки без пасажирів. Повноцінно запустити маршрут планують з першого червня, повідомляє міська рада.

Лінію в напрямку району Мальованка будували три роки. Цей район досі не обслуговувався міським транспортом — лише приватними маршрутками.

«Про тролейбус на Мальованку говорили, коли я ще до школи ходила. Тому вже і не вірилося…», — каже 62-річна житомирянка Антоніна.

40 років на тролейбус чекала й Ірина. «Я вже настільки звикла по маршрутках, що якось у місті зайшла в тролейбус, запитую: яка вартість проїзду. Всі дивуються. Кажу, я живу у такому районі, куди тролейбуси не ходять», — розповідає вона.

Грант у розмірі 1,5 мільйона євро надали Євросоюз і ЄБРР. Водночас світлофори, дорожні знаки, зупинки та диспетчерський пункт облаштовували коштом міського бюджету. Найдорожче обійшлося розворотне кільце — три мільйони гривень.

Маршрут, попередньо, пролягатиме від взуттєвої фабрики «Крок» вулицями Героїв Пожежників, Театральна, Київська — до залізничного вокзалу.

Поки що збирають дані для створення розкладу руху, але розраховують, що на маршрут випускатимуть чотири тролейбуси, які ходитимуть з інтервалом 17-18 хвилин, за даними Житомир.info.

Прибутків від продажу квитків не очікують: маршрутом користуватиметься велика частка пільговиків.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button