Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Житомирі почали випробування контактної мережі на новій тролейбусній лінії. Тролейбуси на маршруті №5 курсують поки без пасажирів. Повноцінно запустити маршрут планують з першого червня, повідомляє міська рада.

Лінію в напрямку району Мальованка будували три роки. Цей район досі не обслуговувався міським транспортом — лише приватними маршрутками.

«Про тролейбус на Мальованку говорили, коли я ще до школи ходила. Тому вже і не вірилося…», — каже 62-річна житомирянка Антоніна.

40 років на тролейбус чекала й Ірина. «Я вже настільки звикла по маршрутках, що якось у місті зайшла в тролейбус, запитую: яка вартість проїзду. Всі дивуються. Кажу, я живу у такому районі, куди тролейбуси не ходять», — розповідає вона.

Грант у розмірі 1,5 мільйона євро надали Євросоюз і ЄБРР. Водночас світлофори, дорожні знаки, зупинки та диспетчерський пункт облаштовували коштом міського бюджету. Найдорожче обійшлося розворотне кільце — три мільйони гривень.

Маршрут, попередньо, пролягатиме від взуттєвої фабрики «Крок» вулицями Героїв Пожежників, Театральна, Київська — до залізничного вокзалу.

Поки що збирають дані для створення розкладу руху, але розраховують, що на маршрут випускатимуть чотири тролейбуси, які ходитимуть з інтервалом 17-18 хвилин, за даними Житомир.info.

Прибутків від продажу квитків не очікують: маршрутом користуватиметься велика частка пільговиків.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button