У київському метро збільшаться інтервали між потягами через нестачу працівників
Нестачу спричинила вимушена міграція, специфіка професій і мобілізація.
Нестачу спричинила вимушена міграція, специфіка професій і мобілізація.
Київський метрополітен заявив про дефіцит фахівців робітничих спеціальностей. Нестачу спричинила вимушена міграція, специфіка професій і мобілізація. Наразі близько семи відсотків працівників столичного метро перебувають у лавах ЗСУ.
Внаслідок критичної ситуації з нестачею кадрів, незабаром зміняться графіки руху потягів на всіх лініях підземки. Інтервали між поїздами збільшаться приблизно на 45 секунд у години «пік» і на одну хвилину протягом іншого часу.
Зокрема, київська підземка шукає 83 машиністів електропоїздів, 48 електромеханіків і 161 слюсаря за відповідними напрямами. Перелік актуальних вакансій можна дізнатися на сайті метрополітену.
Складність пошуку нових працівників полягає у тому, що професійна підготовка фахівців для такого вузькопрофільного підприємства потребує довготривалого спеціального навчання. Наприклад, машиністи електропоїздів повинні опановувати свою професію понад рік.
Також метрополітен нагадав, що фахівці змушені працювати для забезпечення безперебійної роботи інженерних мереж і конструкцій цілодобово, оскільки станції метро також використовуються як укриття під час повітряних тривог. Тому оперативно замінити сотні кваліфікованих працівників неможливо.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті