Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Київський метрополітен

Київський метрополітен заявив про дефіцит фахівців робітничих спеціальностей. Нестачу спричинила вимушена міграція, специфіка професій і мобілізація. Наразі близько семи відсотків працівників столичного метро перебувають у лавах ЗСУ.  

Внаслідок критичної ситуації з нестачею кадрів, незабаром зміняться графіки руху потягів на всіх лініях підземки. Інтервали між поїздами збільшаться приблизно на 45 секунд у години «пік» і на одну хвилину протягом іншого часу.

Зокрема, київська підземка шукає 83 машиністів електропоїздів, 48 електромеханіків і 161 слюсаря за відповідними напрямами. Перелік актуальних вакансій можна дізнатися на сайті метрополітену.

Складність пошуку нових працівників полягає у тому, що професійна підготовка фахівців для такого вузькопрофільного підприємства потребує довготривалого спеціального навчання. Наприклад, машиністи електропоїздів повинні опановувати свою професію понад рік.

Також метрополітен нагадав, що фахівці змушені працювати для забезпечення безперебійної роботи інженерних мереж і конструкцій цілодобово, оскільки станції метро також використовуються як укриття під час повітряних тривог. Тому оперативно замінити сотні кваліфікованих працівників неможливо.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button