Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото ілюстративне. Джерело: «Київпастранс»

Київрада підтримала проєкт рішення про створення Департаменту міської мобільності та пасажирських перевезень у першому читанні. Протягом наступних десяти днів відбудеться доопрацювання документа, під час якого можна вносити додаткові правки.

На засіданні міськради заступник голови КМДА Костянтин Усов виступив з доповіддю щодо створення департаменту, в якій озвучив наступні тези:

  • Основна ідея відокремлення нової структури від Департаменту транспортної інфраструктури полягає у захисті функції «інтелекту» – транспортного моделювання і планування –  від «асфальтоукладчика» та «фрези», які наразі часто керують прийняттям рішень у цій сфері.
  • Міжнародний досвід демонструє, що два департаменти повинні існувати окремо, оскільки у всіх столицях Європи, за винятком Києва, будівництво інфраструктури відділене від її проєктування.
  • Юрисдикція нового департаменту поширюватиметься на такі галузі як паркування, організація дорожнього руху та пасажирських перевезень, збір і опрацювання даних.
  • Комунальні транспортні підприємства «Київський метрополітен» і «Київпастранс» не передаватимуться у розпорядження новому департаменту.
  • Кількість працівників не збільшиться, оскільки використовуватимуть кадровий потенціал Департаменту транспортної інфраструктури. Звідти, ймовірно, візьмуть і керівника нової структури.

Згодом Усов заявив, що Київрада прийняла рішення тільки у першому читанні через «колосальний супротив», який нібито чинить внутрішня бюрократія мерії.

Також на засіданні міської ради виступив директор компанії з транспортного планування «ПроМобільність» Дмитро Беспалов. Він заявив про підтримку створення окремого департаменту, після спільних обговорень разом з іншими громадськими організаціями:

«Департамент транспортної інфраструктури Києва останніми роками зосереджений на будівництві і експлуатації і йому не до транспортного планування. Новий Департамент міської мобільності може зайнятися саме цим напрямком, розвантаживши ДТІ і підготувавши таким чином його до буму будівельних робіт, повʼязаних з відновленням інфраструктури Києва».

Однак активісти звернули увагу на відсутність «Київпастрансу» і «Київського метрополітену» в сфері відповідальності Департаменту міської мобільності. Хоча, за словами Беспалова, саме на них припадає близько 1,5 мільйони переміщень, що становить 25% усієї мобільності столиці. Тому голова «ПроМобільності» наголосив на важливості передачі цих підприємств у розпорядження нового департаменту.

Серед функцій майбутнього департаменту будуть, зокрема, такі:

  • аналіз стану розвитку транспорту та розробка міських цільових програм
  • впровадження світових практик управління міською мобільністю
  • затвердження схем організації дорожнього руху
  • визначення перевізників на автобусних маршрутах та укладання договорів переможцями конкурсів
  • формування мережі автобусних маршрутів
  • відповідальність за доступність транспорту для людей з інвалідністю
  • визначення місць для паркування та встановлення тарифів

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button