Київрада підтримала створення Департаменту міської мобільності у першому читанні
Новий департамент відповідатиме за організацію дорожнього руху та пасажирських перевезень, збір і опрацювання транспортних даних.
Новий департамент відповідатиме за організацію дорожнього руху та пасажирських перевезень, збір і опрацювання транспортних даних.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київрада підтримала проєкт рішення про створення Департаменту міської мобільності та пасажирських перевезень у першому читанні. Протягом наступних десяти днів відбудеться доопрацювання документа, під час якого можна вносити додаткові правки.
На засіданні міськради заступник голови КМДА Костянтин Усов виступив з доповіддю щодо створення департаменту, в якій озвучив наступні тези:
Згодом Усов заявив, що Київрада прийняла рішення тільки у першому читанні через «колосальний супротив», який нібито чинить внутрішня бюрократія мерії.
Також на засіданні міської ради виступив директор компанії з транспортного планування «ПроМобільність» Дмитро Беспалов. Він заявив про підтримку створення окремого департаменту, після спільних обговорень разом з іншими громадськими організаціями:
«Департамент транспортної інфраструктури Києва останніми роками зосереджений на будівництві і експлуатації і йому не до транспортного планування. Новий Департамент міської мобільності може зайнятися саме цим напрямком, розвантаживши ДТІ і підготувавши таким чином його до буму будівельних робіт, повʼязаних з відновленням інфраструктури Києва».
Однак активісти звернули увагу на відсутність «Київпастрансу» і «Київського метрополітену» в сфері відповідальності Департаменту міської мобільності. Хоча, за словами Беспалова, саме на них припадає близько 1,5 мільйони переміщень, що становить 25% усієї мобільності столиці. Тому голова «ПроМобільності» наголосив на важливості передачі цих підприємств у розпорядження нового департаменту.
Серед функцій майбутнього департаменту будуть, зокрема, такі:
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті