В Україні запустили платформу каршерингу. Як це працює?
Сервіс не проводить транзакцій. Власник та орендар самі домовляються про оплату.
Сервіс не проводить транзакцій. Власник та орендар самі домовляються про оплату.
Почала працювати платформа каршерингу Porto, яка дозволяє позичати автомобілі в інших людей.
Бізнеси, які називали себе каршерингом, існували в Україні й раніше, однак йшлося по оренду автівки з парку компанії. Поняття «каршеринг» не дорівнює звичайному прокату автомобілів: люди позичають машини одне в одного, а платформа, яка це координує, зазвичай не є власником транспортних засобів.
Porto має сайт і мобільний застосунок, через які можна запропонувати автомобіль в оренду на обрані дні або ж самому орендувати.
Договір оренди формується автоматично і не потребує друку. Сервіс не проводить транзакцій. Власник та орендар самі домовляються про оплату у зручний для себе спосіб — платформа лише фіксує домовленості та робить їх легітимними.
Власник вказує, як дозволено і як заборонено використовувати автомобіль: наприклад, експлуатація в зоні воєнних дій, перевезення тварин, великогабаритних речей тощо. Є власники, які не проти, щоб орендовану автівку використовували як таксі.
Штрафи за порушення правил дорожнього руху сплачує виключно орендар. Сплатити їх можна як безпосередньо власнику автівки, так і у спеціальних електронних сервісах оплати штрафів.
Співзасновник Porto Олексій Грушко зазначає, що його команда орієнтувалася на американські сервіси каршерингу.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті