В Україні запустили платформу каршерингу. Як це працює?
Сервіс не проводить транзакцій. Власник та орендар самі домовляються про оплату.
Сервіс не проводить транзакцій. Власник та орендар самі домовляються про оплату.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Почала працювати платформа каршерингу Porto, яка дозволяє позичати автомобілі в інших людей.
Бізнеси, які називали себе каршерингом, існували в Україні й раніше, однак йшлося по оренду автівки з парку компанії. Поняття «каршеринг» не дорівнює звичайному прокату автомобілів: люди позичають машини одне в одного, а платформа, яка це координує, зазвичай не є власником транспортних засобів.
Porto має сайт і мобільний застосунок, через які можна запропонувати автомобіль в оренду на обрані дні або ж самому орендувати.
Договір оренди формується автоматично і не потребує друку. Сервіс не проводить транзакцій. Власник та орендар самі домовляються про оплату у зручний для себе спосіб — платформа лише фіксує домовленості та робить їх легітимними.
Власник вказує, як дозволено і як заборонено використовувати автомобіль: наприклад, експлуатація в зоні воєнних дій, перевезення тварин, великогабаритних речей тощо. Є власники, які не проти, щоб орендовану автівку використовували як таксі.
Штрафи за порушення правил дорожнього руху сплачує виключно орендар. Сплатити їх можна як безпосередньо власнику автівки, так і у спеціальних електронних сервісах оплати штрафів.
Співзасновник Porto Олексій Грушко зазначає, що його команда орієнтувалася на американські сервіси каршерингу.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті