Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 65 днів. За цей час ми опублікували 24558 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Arslan Islamov / jetphotos.com

Минулого тижня в аеропорту Ташкента сфотографували літак Boeing 737-808 авіакомпанії SuperNova Airlines, що входить до групи компаній NOVA від «Нової пошти», як пише «Центр транспортних стратегій». Автор фото зазначив у коментарі, що літак робив у Ташкенті технічну зупинку.

За даними сервісу Flightradar, 17-18 червня літак спочатку виконав рейс за маршрутом Гуанчжоу-Ташкент-Софія, а потім відправився до Литви.

Відсутність нового реєстраційного номера на борту літака може свідчити саме про технічний характер перельоту з Китаю до Європи. Про здійснення регулярних рейсів Boeing «Нової пошти» наразі не йдеться. За інформацією «Центру транспортних стратегій», вони можуть розпочатися ближче до осені.

Раніше повідомлялося, що Supernova Airlines планує запустити трансконтинентальні перевезення вантажів на власному вантажному літаку. До початку повномасштабного вторгнення «Нова пошта» збиралася отримати два вантажні літаки Boeing і навіть мала попередні домовленості про їхній лізинг. За допомогою «Боїнгів» компанія планувала налагодити прямі рейси з США та Китаю до України.

SuperNova Airlines з’явилася у 2021 році й отримала український сертифікат експлуатанта у 2023. Авіакомпанія обслуговує потреби розвитку власного бізнесу та з’єднує свою внутрішню базу з ринками США та Китаю. У першій половині 2023 року флот SuperNova Airlines складався з двох літаків «Антонов-26».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button