Петиція проти виділення мільярда на ремонт Богатирської набрала необхідні голоси. Що не так з проєктом?
Запланованої суми коштів вистачило б для ремонту всіх існуючих тротуарів і пониження всіх бордюрів в одному з районів Києва.
Запланованої суми коштів вистачило б для ремонту всіх існуючих тротуарів і пониження всіх бордюрів в одному з районів Києва.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Петиція з вимогою витратити мільярд гривень на покращення безбар’єрності Києва замість капітального ремонту вулиці Богатирської набрала необхідні 6000 підписів. Повний кошторис капремонту вулиці, довжиною 4,4 км, наразі складає один мільярд 367 мільйонів гривень.
Богатирська знаходиться в Оболонському районі та веде до виїзду з Києва у напрямку Вишгорода. Вулиця була реконструйована у середині 80-х років і перетворена на швидкісну магістраль. Але тоді на ній залишили нерегульовані наземні переходи.
У квітні КМВА затвердила проєкт капітального ремонту вулиці за 1,3 мільярди гривень. Тоді у КМДА пояснювали, що капремонт дозволить зменшити затримки транспорту і привабити власників приватних автомобілів, які почнуть оминати центр міста. Також київська влада обіцяла, що під час ремонту врахують принципи безбар’єрності, встановивши понижені бордюри і тактильну плитку та облаштувавши велодоріжки.
Проте, як зазначає ГО «Пасажири Києва», вартість ремонтних робіт надалі збільшиться, оскільки проєкт розробляли ще у 2021 році, відповідно до тогочасних цін. Не зважаючи на застарілі дані, проєкт однаково вирішили затвердити, навіть попри відсутність у ньому вже майже добудованої розв’язки на перетині вулиць Богатирської та Полярної.
Також активісти пояснили які проблеми містять проєктні рішення:
Також «Пасажири Києва» зауважили, що у 2019 році, за даними Uber, у період обмеження до 50 км/год максимальна швидкість потоку на Богатирській перевищувала 80 км/год. Тож описані вище проблеми під час ремонту вулиці становитимуть додаткову небезпеку для пішоходів.
«Це зайва витрата коштів на безглузде перекладання асфальту, що не передбачає безпечної пішохідної та велосипедної інфраструктури, а лише за величезні гроші консервує помилки середини 80-х років минулого сторіччя. Тому потрібно відмовитись від капремонту Богатирської, а натомість збільшити фінансування заходів з безбар’єрності», – пояснюють активісти.
У тексті петиції зазначається, що запланованої суми коштів на капремонт Богатирської вистачить для ремонту всіх існуючих тротуарів і пониження всіх бордюрів в одному з районів Києва, облаштування платформами всіх трамвайних зупинок і дублювання всіх підземних переходів столиці наземними.
Також автор петиції стверджує, що провести ремонт тротуарів і понизити бордюри на Богатирській коштувало б мінімум у десять разів дешевше капітального ремонту. До того ж, багаторівнева розв’язка, яку частково відкрили на вулиці у травні, вже ускладнює рух пішоходів на перехресті з Полярною.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті