Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 340 днів. За цей час ми опублікували 23901 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Вулиця Богатирська. Фото: AMY / Wikimedia Commons

Петиція з вимогою витратити мільярд гривень на покращення безбар’єрності Києва замість капітального ремонту вулиці Богатирської набрала необхідні 6000 підписів. Повний кошторис капремонту вулиці, довжиною 4,4 км, наразі складає один мільярд 367 мільйонів гривень.

Богатирська знаходиться в Оболонському районі та веде до виїзду з Києва у напрямку Вишгорода. Вулиця була реконструйована у середині 80-х років і перетворена на швидкісну магістраль. Але тоді на ній залишили нерегульовані наземні переходи.

У квітні КМВА затвердила проєкт капітального ремонту вулиці за 1,3 мільярди гривень. Тоді у КМДА пояснювали, що капремонт дозволить зменшити затримки транспорту і привабити власників приватних автомобілів, які почнуть оминати центр міста. Також київська влада обіцяла, що під час ремонту врахують принципи безбар’єрності, встановивши понижені бордюри і тактильну плитку та облаштувавши велодоріжки.

Проте, як зазначає ГО «Пасажири Києва», вартість ремонтних робіт надалі збільшиться, оскільки проєкт розробляли ще у 2021 році, відповідно до тогочасних цін. Не зважаючи на застарілі дані, проєкт однаково вирішили затвердити, навіть попри відсутність у ньому вже майже добудованої розв’язки на перетині вулиць Богатирської та Полярної.

Також активісти пояснили які проблеми містять проєктні рішення:

  • Суміжні велосипедні та пішохідні доріжки на чверті довжини вулиці, за наявності смуг по 3,5-4 метри (попри дозвіл ДБН облаштовувати на вулицях регульованого руху смуги по три метри, проїжджу частину вирішили не звужувати для обладнання окремих велодоріжок).
  • Відсутність на нерегульованих наземних переходах через три-чотири смуги руху світлофорів, які б допомогли не наражати пішоходів на небезпеку.
  • Нерегульовані пішохідні переходи та велопереїзди на прямих ділянках з’їздів на дублер (дорогу, розташовану в одному напрямку з автомагістраллю), що дозволяє автомобілям не зменшувати швидкість і може призвести до виникнення аварій.

Також «Пасажири Києва» зауважили, що у 2019 році, за даними Uber, у період обмеження до 50 км/год максимальна швидкість потоку на Богатирській перевищувала 80 км/год. Тож описані вище проблеми під час ремонту вулиці становитимуть додаткову небезпеку для пішоходів.

«Це зайва витрата коштів на безглузде перекладання асфальту, що не передбачає безпечної пішохідної та велосипедної інфраструктури, а лише за величезні гроші консервує помилки середини 80-х років минулого сторіччя. Тому потрібно відмовитись від капремонту Богатирської, а натомість збільшити фінансування заходів з безбар’єрності», – пояснюють активісти.

У тексті петиції зазначається, що запланованої суми коштів на капремонт Богатирської вистачить для ремонту всіх існуючих тротуарів і пониження всіх бордюрів в одному з районів Києва, облаштування платформами всіх трамвайних зупинок і дублювання всіх підземних переходів столиці наземними.

Також автор петиції стверджує, що провести ремонт тротуарів і понизити бордюри на Богатирській коштувало б мінімум у десять разів дешевше капітального ремонту. До того ж, багаторівнева розв’язка, яку частково відкрили на вулиці у травні, вже ускладнює рух пішоходів на перехресті з Полярною.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button