Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 344 днів. За цей час ми опублікували 23946 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Вхід зі сторони вулиці Олександра Аніщенка. Візуалізації: Юрій Леонець

Сумський архітектор Юрій Леонець створив проєкт метрополітену в місті, як пише «Цукр». У метро передбачені три гілки: Новомістенська, Промислова та Косівщинська. Ескіз концепції розроблявся протягом року.

Стіна посадкової платформи на станції Петропавлівська

Проєкт передбачає глибокі станції у центрі Сум і неглибокі на околицях міста, де вулиці широкі. Відстань між станціями планується від 900 м до 2,5 км на деяких ділянках.

Ескалаторний тунель

Як стверджує автор ідеї, збудувати метро у Сумах реально, але це потребує фінансування. Також, на його думку, будівельні стандарти щодо метрополітену слід переглянути, орієнтуючись на європейські практики. Адже на сьогодні існує обмеження, яке дозволяє робити метро лише у містах-мільйонниках. Проте досвід Європи демонструє, що цей критерій не є обов’язковим. Наприклад, метро є у Брешії в Італії зі 175 тис. населення чи у Більбао в Іспанії з 330 тис. жителів.

План метро на вулиці Петропавлівській
Головний вестибюль

Ідея створення метро в Сумах зародилася в автора під час однієї з прогулянок Харковом. Тоді Леонець помітив, що відстані між станціями доволі незначні, та зрозумів, що Суми за розміром достатньо великі для мережі метрополітену. Надалі архітектор планує просувати ідею будівництва метро та зробити повноцінне наукове дослідження з залученням спеціалізованих фахівців.

Додатковий вестибюль

Раніше «Хмарочос» розповідав, що у Сумах створили концепцію оновленої набережної Псла. Проєкт розробили на основі посібника про відновлення водних об’єктів від сумської архітектурної школи.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button