У Сумах розробили проєкт метро. Чи реально це зробити?
В проєкті метрополітену передбачені три гілки та станції на відстані від 900 м до 2,5 км одна від одної.
В проєкті метрополітену передбачені три гілки та станції на відстані від 900 м до 2,5 км одна від одної.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 26263 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Сумський архітектор Юрій Леонець створив проєкт метрополітену в місті, як пише «Цукр». У метро передбачені три гілки: Новомістенська, Промислова та Косівщинська. Ескіз концепції розроблявся протягом року.
Проєкт передбачає глибокі станції у центрі Сум і неглибокі на околицях міста, де вулиці широкі. Відстань між станціями планується від 900 м до 2,5 км на деяких ділянках.
Як стверджує автор ідеї, збудувати метро у Сумах реально, але це потребує фінансування. Також, на його думку, будівельні стандарти щодо метрополітену слід переглянути, орієнтуючись на європейські практики. Адже на сьогодні існує обмеження, яке дозволяє робити метро лише у містах-мільйонниках. Проте досвід Європи демонструє, що цей критерій не є обов’язковим. Наприклад, метро є у Брешії в Італії зі 175 тис. населення чи у Більбао в Іспанії з 330 тис. жителів.
Ідея створення метро в Сумах зародилася в автора під час однієї з прогулянок Харковом. Тоді Леонець помітив, що відстані між станціями доволі незначні, та зрозумів, що Суми за розміром достатньо великі для мережі метрополітену. Надалі архітектор планує просувати ідею будівництва метро та зробити повноцінне наукове дослідження з залученням спеціалізованих фахівців.
Раніше «Хмарочос» розповідав, що у Сумах створили концепцію оновленої набережної Псла. Проєкт розробили на основі посібника про відновлення водних об’єктів від сумської архітектурної школи.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті